Dimitrij Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Har tenkt å fyre opp denne gamle klassikeren i dag, men har ikke sett den fra før. Noen som har sett den her? Og i så fall hva synes folk om den? Endret 16. september 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 JEg har ikke sett den, men den får 8.8/10 på imdb http://imdb.com/title/tt0064116/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Hva med The Good, The Bad & The Ugly? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Dog ganske forskjellig fra andre westerns. Ikke forvent deg en film proppet med skuddvekslinger og ville hestejakter, men se frem til en dypere western med severdig atmosfære, spenning og en passe dose action. Soundtracket er mildt sagt fantastisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Enig og ja den overgår selv TGTBTU. er den ultimate hevn filmen som slå alle andre hevn filmer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Hva med The Good, The Bad & The Ugly? Den episke stilen i Once Upon A Time In The West appelerte mer til meg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den beste westernfilmen noensinne. Hva med The Good, The Bad & The Ugly? Once Upon a Time in the West > The Good, the Bad and the Ugly. Men det er bare min mening, da. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den er bra, men personlig syns jeg det er blant Leones dårligere filmer. Utrolig begynnelse, men vel episodisk synes jeg. Filmen har også et par andre problemer jeg ikke vil gå inn på her for ikke å ødelegge andres syn på den. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Filmen har også et par andre problemer jeg ikke vil gå inn på her for ikke å ødelegge andres syn på den. Jeg vil høre. For å ikke spoile trådstarter, kunne du sendt det på pm? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Filmen har også et par andre problemer jeg ikke vil gå inn på her for ikke å ødelegge andres syn på den. Jeg vil høre. For å ikke spoile trådstarter, kunne du sendt det på pm? Bare prat i vei Jeg skal se den nå, og heller se litt her på forumet etter at jeg har sett den Lenke til kommentar
Peri Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg digga TGTBTU så leste jeg om denne at den var så bra osv så kjøpte den. Men var såvidt jeg klarte se hele, den var så utrolig kjedelig. Får se om jeg gir den en sjangs til senere men førsteintrykket pleier stemme. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har hørt den er bra. Selv liker jeg ikke westernfilmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 IKKE SPOIL FILMEN. Har den stående i hyllen her, men har ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Se den da! den er sykt bra! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Once Upon a Time in the West < The Good, the Bad and the Ugly. Helt klart en av mine favoritt filmer! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Synes den er bra jeg. Soundtracket er ganske stilig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Synes den er bra jeg. Soundtracket er ganske stilig. TGTBTU du mener? Soundtracket på den er bare noe av det beste i hele verden Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nei, jeg mener soundtracket i "Once Upon a Time in The West". Syns det er kanon, munnspill å shadow gitar. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Har den, og avslutningen og hele plottet er utrolig bra. Dessuten, du kommer til å få soundtracket på hjernen. Endret 16. september 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå