walestr Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hei har en SMC Barricade 7004abr som er utrolig treg printerserver. (mange minutter pr side) Jeg kjører Win XP og har HP deskjet 970cxi. Har instalert printerporten som fulgte med og oppdatert fra hjemmesida , men er ikke bedre. Noen som kan hjelpe?? Denne skal sende print rett igjennom uten problemer trodde jeg! Roger [email protected] Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 det problemet kjenner jeg til. på jobben her har vi deskjet skrivere som er typisk sene i windows 2000. en skriver brukte 8h på å skrive ut 6 sider. eneste løsningen vi fant var å bruke usb utgangen. prøvde utallige andre løsninger. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 08:04, walestr skrev:Hei har en SMC Barricade 7004abr som er utrolig treg printerserver. (mange minutter pr side)Jeg kjører Win XP og har HP deskjet 970cxi. Har instalert printerporten som fulgte med og oppdatert fra hjemmesida , men er ikke bedre. Noen som kan hjelpe?? Denne skal sende print rett igjennom uten problemer trodde jeg! Hei! Jeg sliter med akkurat det samme problemet. Jeg kjører Win2K med en HP Deskjet 895 CXi hengende på. De første ukene fungerte det veldig bra, men nå er det som du skriver tregere enn å bruke ei hammer, meisel og ei steintavle. Så du er ikke alene. På Komplett sin hjemmeside fant jeg ut at man kan ringe et grønt nummer til SMC. Og nummeret er.... 800 15639. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har nesten samme problem, min skriver fungerer ikke i det hele tatt. Har en OfficeJet G55 (det er 970CXi innmat i den). Mest sannsynlige grunn er vel at min printer krever bidirectional printerport. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå