howzer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 aj aj aj! jeg spår flopp. se så ucomfy ut da gitt. ergonomi er jo en fin ting. Er det ikke Nintendos kontrollere som tradisjonelt sett har ligget best i hendene? Hvordan kan du spå "flopp" og se at den er "ucomfy" uten at du faktisk har prøvd den? Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Whohoo! Endelig en kontroll som kan benyttes av oss ufleksible venstrehendte! Jeg har ikke kjøpt noen konsoll siden n64, grunnet dårlig råd og gamecubes fryktelige design. Ser ut som en av de små boksene man gir til treåringer der man skal putte stjerne-, firkant- og runding-klosser i hvert sitt hull. Nok om den stygge gamcuben. Hvis nintendo klarer å dra med seg nok av spillprodusentene, får til å lage noen skikkelig gode spill og unngå for mange feil med den nye kontrollen, er dette noe jeg definitivt kommer til å kjøpe! Maskinen har bakoverkompabilitet og kan spille alle gamecube-spill, inkludert det nye zelda-spillet Twilight Princess. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 fikk lyst på Revo pga at den kan laste ned alle gamle spill fra samtlige konsoller Nintentdo har lagd jeg men kommmer nok til å kjøpe X360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg