kent12345 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg gikk inn i "Brukerkontoer" for å opprette en ekstra konto, kalte den "Bruker". Denne ble også administratorkonto. Når jeg starter pånytt er den gamle "Administratorkontoen" finnes den ikke. Den kommer inidlertid opp i sikkermodus...Hva har skjedd og hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er forskjell på Home og Pro. I Home kan du kun logge inn som Administrator i safe mode. I Pro kan du logge inn som Administrator ved å skru av XP velkomstskjermen eller diverse andre trick du kan finne på nettet. F.eks her: http://windowsxp.mvps.org/admins.htm Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du har velkomstskjerm så kan man trykke ctrl+alt+del to ganger. Da kan man logge på som administrator. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 på skulen trur eg ditta er blokka. annen måte? Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du har velkomstskjerm så kan man trykke ctrl+alt+del to ganger. Da kan man logge på som administrator. Tja det var jo så enkelt...(nesten flaut :-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå