tek73 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har tenkt å prøve ftp. lurte på om noen vet om noen bra sider. Og hvordan jeg stiller opp ftp-leseren. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hallo ja. Den eneste ftp klienten som kan entre alle siter er FlashFxp, den er konge. Når det gjelder forskjellige siter så spørs det hva du er ute etter:) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 05:43, tek73 skrev:Har tenkt å prøve ftp. lurte på om noen vet om noen bra sider. Og hvordan jeg stiller opp ftp-leseren. Ganske spennende dette med ftp? ... dette blir for dumt! (Men hvis det er tilfellet at du er en av disse uvitende må jeg vel komme med noe konstruktivt da, ftp inneholder ingen sider det er bare fillister du får se(og mulighet til å laste ned filene), for å komme inn på en ftp-server trenger du bare skrive ftp://adresse.til.ftp i adresse-feltet i browseren din(regner med at du bruker IE), hvis brukeranvn og passord trenges skriver du det slik ftp://brukernavn:[email protected]) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 btw Tantor_ smartftp er best, også er den gratis i tilleg! Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Vil nå si at smartftp er best ja, men sinnsykt vanskelig for en skikkelig grønning. Første dialogboksen du får opp inneholder noe à 20 tabulatorer med valg. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Audiogalaxy hadde tidligere en meget god side for ftp søk, desverre er denne også lagt ned. Er det noen som kan gi gode adresser til ftp søk ? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hei Fant denne siden, virker bra. Kan også registrere ftp serveren din her http://www.oth.net Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 ligebli: Synes å huske at alltheweb.com hadde en ftp-søke side men jeg har ikke sjekket på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå