strez Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Heisann, Er det noen av dere som bærer med dere en 17'' rundt omkring som har funnet en god sekk eller bag til formålet? Jeg driver og bærer maskina rundt i en platebag, som for så vidt passer bra, men det hadde vært digg å ha noe som er laget for formålet, som feks har eget "paddet" rom til maskina, og plass til bøker. Kommer til å slite hvis det begynner å regne, og ryggen roper egentlig på en ryggsekk. Kom gjerne med erfaringer, og jeg er spesielt interessert i lenker til webshopper i inn og utland med godt utvalg av bærestash til bærbare! Edit: fant denne tråden.. Kan søker bedre neste gang Men kom gjerne med flere tips her! Endret 16. september 2005 av strez Lenke til kommentar
yokko Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Heisann, Er det noen av dere som bærer med dere en 17'' rundt omkring som har funnet en god sekk eller bag til formålet? Jeg driver og bærer maskina rundt i en platebag, som for så vidt passer bra, men det hadde vært digg å ha noe som er laget for formålet, som feks har eget "paddet" rom til maskina, og plass til bøker. Kommer til å slite hvis det begynner å regne, og ryggen roper egentlig på en ryggsekk. Kom gjerne med erfaringer, og jeg er spesielt interessert i lenker til webshopper i inn og utland med godt utvalg av bærestash til bærbare! Xps baggen er digg...Vel da jeg fikk den, syntes jeg den var alt for stor og klumpete, men nå har jeg brukt den endel og jeg synes den er akkurat passe stor. Får plass til bøker og pc samt utstyr som tilhørter maskinen. Den har også strikkbelastet skulderseler, slik at den er skikkelig behagelig å ha på seg. God polstring i rygg og skuldrer er også en ting sekken står god for Jeg vet ikke prisen, men tror den ligger på 7-800 kr. Forholdsvis dyr men den er verdt det! -yokko- Lenke til kommentar
synco Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hei. du får kjøpt sekk til 17" på div butikker som selger kofferter og sekker.... de koster rundt 700kr og har beskyttelse i fronten... jeg har en sånn veldig god og behagelig og ha på seg den heter vezzano... Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg bestilte en slik til min Inspiron 9300. Den passer helt fint. Følger også med en liten "bufferpose" som kan brukes til å ha strømadapter e.l. i, dersom man har en mindre laptop og innsiden er for stor. Den har en hendig lomme til dokumenter bak, som er tilgjengelig uten at man må ta opp "lokket". Sistnevnte er festet med borrelås, og virker forøvrig veldig solid. Eneste jeg skulle ønske var at det var en egen lomme inni bagen til strømforsyningen, men det ble ganske bra når jeg lot være å surre den sammen, og la den i en løkke i den fremste lommen. Innie er det ganske bra padding som beskytte den bærbare. Maskinen "låses" fast med borrelås. Under baggen er det harde plastikkføtter slik at den kan hvile på bakken uten at hele baggen er nedi. Bærestropp følger selvsagt med, og glidelåsene har hull til hengelås. Jeg har ikke vært på tur med denne ennå, så jeg kan ikke si så mye om hvordan den faktisk er på lengre sikt. Du kan bestille den fra Komplett.no, men for x. gang på rad brukte de over 3 dager på å plukke ned noe fra en hylle på lageret og sende det ut. Fikk den ikke før etter en uke. Hadde vært greit om det var noe sære saker, men når det er en bag som skal slenges i en pappeske forventer jeg egentlig at det går kjappere. Men hvertfall: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=152205 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311350&cks=SER Endret 16. september 2005 av Nobu Lenke til kommentar
strez Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Kommer til å kjøpe TeamPlayer av Crumpler. Fant lenke til dealeren i den andre bære-tråden, og denne bloggeren overbeviste meg om at det blir 1300 vel anvendte kroner Landet på sekk, kanskje spesielt fordi 3,6 kilo er drøyt å dra med seg i skulderveske, i alle fall kombinert med lovsamling. Takk for råd og tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå