Kurt P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg fikk min IPOD i går, som var bestilt fra Komplett. Da jeg skulle prøve lyden så funka ikke lyden på det ene øret. Irriterende. Uansett, så er det elendige ørepropper så jeg gidder ikke krangle med komplett om at de skal sende meg noe nytt. Kjøper meg iværstefall en enkel hodetelefon til et par hundrelapper... Fler som har hatt litt sure erfaringer med dette+ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mine fungerte godt en lang stund, før den ene siden sluttet å fungere, og den andre bare skurret. Men send en mail til apple, så sender de deg en ny i posten. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har ikke proppene til Apple fått mye pepper for at de har rævva lydkvalitet? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Har ikke proppene til Apple fått mye pepper for at de har rævva lydkvalitet? Man får ikke lydkvalitet i ørepropper som følger med en spiller.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mine funker fint, er såpass god lyd på dem at jeg ikke gidder å kjøpe Koss før de er ødelagt.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har ikke proppene til Apple fått mye pepper for at de har rævva lydkvalitet? Man får ikke lydkvalitet i ørepropper som følger med en spiller.. Nei det vet jeg, men er ikke ipod sine fantastisk dårlige? Og dessuten er det større sjanse for å bli ranet når man bruker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå