Gå til innhold

En Online Ordbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har IKKE lov å kopiere fra ordboka: hvem sier det? bevis det hvis du kan! da kan vi kanskje bli enig om noe! ORD HAR INGEN EIER!!

hvordan ordboka er blitt til? (Hint: Forfatteren gikk ikke inn i clue og satte sammen ordboka): DET ER IKKE EN BOK! en liten ONLINE ordbok!

En setning består av ord. Et bilde består av pixler; akkurat, der har vi det! jeg skal ha setninger, BARE ORD, skal ikke sette dem sammen slik at de blir beskyttet av LOVer og alt det der!

Is: یخ

Mat: غذا

Idiot: احمق

Masse smilefjes og litt tekst.; Dette gjør det letter for deg å komme ut av LOVE-****

capich? :hmm:

Og poenget med det innlegget var..? Er det ikke du som vil ha hjelp? Hva med å utvise litt høflighet og folkeskikk da? :roll:

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
en ting er at det ikke er lov... men om du gjøre det hvem merker det??

Tror ikke akkurat at de betaler noen får å gå rundt på nettet får å skjekke om noen har kopiert det .. ;)

Ok, det innlegget der vil jeg ikke at noen skal ta seriøst. Hva er poenget med kopibeskyttelse hvis alle skal tenke slik? Enn hvis du hadde brukt mange herrens timer på å lage noe, for derretter å se at det du har laget blir spredd rundt som kumøkk.

Blir jo det samme hvis du tar noe i butikken. Ingen merker det, tror mange. Men hvis fler og fler tar noe av og til vil butikken tilslutt gå konkurs fordi ingen gidder å kjøpe det de har laget.

Hvis dette blir en populær ordbok er det GARANTERT noen som vil spørre seg hvordan fyren har skaffet seg en slik enorm ordbok med masse forklaringer osv.

Jeg tror jeg ville gitt opp hele prosjektet, da vi har en utrolig bra ordbok på nettet allerede (Ordbok.no), som btw er utgitt i samarbeid med Det Norske Samlaget, samme forlag som har gitt ut ordboka jeg tok bilde av.

Enten det, eller så setter du opp en wiki eller noe og lager en ordbok fra scrath.

Edit: Men må jo legge til at hvis du skal oversette et ord fra et annet språk, uten noen som helst forklaring på ordet, letter jo dette jobben betraktelig. Da er det jo egentlig bare å samle inn ord hele tida :D

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...