Scatch Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ville tro at U2 - Sometimes you cant make it on your own ville passet bra, selvom jeg våkner til Radio 1 hver morgen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hehe, skal jeg prøve se om det får en god start på dagen med den Lover deg at det ikke er en bra start!! Typen min bruker den som ringelyd, våkna til den alt for mange ganger i sommer. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pink Floyd - Bike Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror ikke det finnes noen universalløsning på akkurat dette. Jeg har lagt merke til at uansett hvor lun ringetone jeg har på mobilen min, så blir jeg irritert hver gang den ringer når jeg sover. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ja, selv prøvd litt av de lunere og kanskje ikke bli bråvekket. Skal nå prøve som nevnt her over Rosa Helikopter Å som jeg gruer meg Ellers får prøve etterhvert nevnt over og se hva vi kommer best over ens med Endret 18. september 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Arrival of Satans Empire.. (Husker ikke artisten ) Dark Funeral? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bruker for øyeblikket Fix You med Coldplay. Funker bra det. Men, tror det eller ei, så starter den litt brått. I hvertfall i forhold til dyp og rolig søvn Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg tror ikke det finnes noen universalløsning på akkurat dette. Jeg har lagt merke til at uansett hvor lun ringetone jeg har på mobilen min, så blir jeg irritert hver gang den ringer når jeg sover. Enig. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Arrival of Satans Empire.. (Husker ikke artisten ) Dark Funeral? Ja Dark Funeral. Helt forferdig ikke etter min smak. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Arrival of Satans Empire.. (Husker ikke artisten ) Dark Funeral? Ja Dark Funeral. Helt forferdig ikke etter min smak. Det er... Bråkete.. Hadde begynt og lure hvis den mobil-høyttalleren hadde fulgt med på den sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå