Megnus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kan det skade å prøve dette med mitt vanelige X800GT kort? (jeg har så sinnsykt lyst til å unlocke pipes ) Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Så lenge du har et pci kort til å flashe tilbake om noe skulle skjere seg så går det nok ganske bra Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hva mener du? Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg har det problemet med at jeg kjøpte feil kort på grunn av manglende erfaringer. Jeg kjøpte x800gt og kunne fått GeForce6800 til bare 200kr mer. (ved bestilling sammen med min dell maskin) Fant senere ut at 6800 er bedre... (er dette veldig riktig?) Så derfor har jeg så lyst til å gjøre det godt igjen med å unlocke pipes og klokke slik at det blir sånn omtrendt samme ytelse ...... hjelp Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ha Ha nå har jeg gjort noe som lettet på mitt sinn: 3D Mark 05! Test oppsett 1: (bestefar sin maskin) 2gb ram 6800-256ram 3,6ghc cpu Test oppsett 2: (min maskin) 1gb ram x800gt-128ram 3ghz cpu Resultat i 3D Mark 05: LIKE GOD YTELSE!! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Har noen en forklaring på dette? Og er det noen som kan hjelpe meg med det jeg spurte om for 2 poster siden? Men jeg har settat dere har skrevet at ATI er modderens våte drøm, det virker litt snålt for meg for ATI er jo laserkutta sier dere jo Mens Nvidia kan man jo åpne pipes som man vil Endret 14. november 2005 av Zuckron Lenke til kommentar
Alpine R12 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 I går når jeg skulle skje film på pc'en, dukket det opp noen rare "firkantige" røde og blå artifacts. Er ikker sikker, med det jeg tror det er for de jeg åpnet de fire eksta pipelinesene. Fremdeles null artifacts i spill da... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvorfor søker du ikke litt rundt for å finne ut av dette selv? Grnne til at ingen svarer er vel at ingen vet. Jeg har aldri sett er gt kort med åpne pipelines, så vidt jeg vet så bruker ikke denne samme kjernen som x800xtpe. Hva folk skriver om forskjellige produsenter er sterk påvirket at egne meninger vanligvis. fanboys er ofte verre enn fotball hooligans når det kommer til dette nvidia sine stengte piper er ofte defekte etter min erfaring. ati har jeg lite modde erfaring med... Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Er det ikke dette kortet som noen sa de skulle ønske kom i salg igjen? Vel, her er det? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312859&cks=WYO Er det ikke dette som kan klokkes så sinnsykt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå