Pysj Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lett fra Logitech Logitechs to nye trådløse hodesett er begge lettvektere, i tillegg til at de lar deg snakke i nordavinden uten at det ødelegger samtalen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det var jo fine priser på begge to. Tror jeg kan tenke meg den billigste siden jeg synes den så bra ut og jeg ikke bruker å ringe når jeg er "vindutsatt". Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det var jo fine priser på begge to. Tror jeg kan tenke meg den billigste siden jeg synes den så bra ut og jeg ikke bruker å ringe når jeg er "vindutsatt". Hehe, er jo lett å miste mobben da :!: En venn av meg mista 3650 i sjøen etter et vindkast Hmm, det billigste var nice Er dette sånne som funker på alle mobiler? Unnskyld om dette står i artikkelen, men jeg skumleste bare Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er dette sånne som funker på alle mobiler? Vel, minstekravet er at telefonen har blåtann siden slike sett kommuniserer over blåtann. Når det kravet er oppfyllt så tror jeg det er svært god kompatibilitet. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Lurer litt på hvor lett et hodesett må være før man ikke legger merke til at det faller av? (Bortsett fra at den man snakker med blir 'borte') Hjelper jo ikke med WindStop hvis hodesettet forsvinner med vinden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Oi oi.. disse vil jeg gjerne se en test av i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg