kjey Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Heisann! Har nettop startet med Visual Basic 6.0 på VK1 (Videregående, 2 klasse). Driver å tester ut litt VB hjemme også og har funnet ut at jeg vil lage en kult og grafisk design ved å bruke bakgrunnsbilde på formen! Det eneste som er problemet er at jeg ikke klarer å finne ut hvordan man gjør Labels, Frames osv gjennomsiktig!? Håper noen kan hjelpe meg! På forhånd takk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ved å sette backstyle til Transparent/0 Lenke til kommentar
kjey Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ja, det funker på Labels nå! Men hvordan kan jeg gjøre det samme på CheckBox og OptionButton? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 På checkbox og optionbutton kan man ikke dette. Det du kan gjøre er å bruke labels til teksten ved siden av checkbox'en, og kun ha boxen ved siden av. Bør også legge inn en click-event på denne labelen som skrur av/på checkbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå