Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det bare at de skal "flytte tilbake" til 50-tallet, og gå på skole da? Tror du traff spikeren, mer eller mindre, rett på hodet der. hehehe.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har sett én episode av Internatet, og den var faktisk litt artig. Var den med slakting av høner og disseksjon av mus. Tror motet og følelsene dems fikk kjørt seg litt der. Lenke til kommentar
irio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hehe så reprisen i dag, noe forvirra hu ene der. "Jeg elsker smaken av kjøtt" ...10 min etter... "Jeg skjønner ikke hvordan folk kan drepe et fritt dyr for å spise det, det er bare ikke naturlig". Ganske underholdene egentlig. Endret 8. oktober 2005 av irio Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hehe så reprisen i dag, noe forvirra hu ene der."Jeg elsker smaken av kjøtt" ...10 min etter... "Jeg skjønner ikke hvordan folk kan drepe et fritt dyr for å spise det, det er bare ikke naturlig". Ganske underholdene egentlig. Når går reprisen ? Jeg er ikke hjemme på onsdager.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bare jeg som blir flau av å se på enkelte av guttene når dem skulle åpne den rotta. Oppfører seg som jenter.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bare jeg som blir flau av å se på enkelte av guttene når dem skulle åpne den rotta. Oppfører seg som jenter.. Ble litt oppgitt av å se på de, ja! Men så vet jeg jo ikke hvordan jeg ville taklet det selv, da jeg aldri har rørt en rotte! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bare jeg som blir flau av å se på enkelte av guttene når dem skulle åpne den rotta. Oppfører seg som jenter.. Ble litt oppgitt av å se på de, ja! Men så vet jeg jo ikke hvordan jeg ville taklet det selv, da jeg aldri har rørt en rotte! Latterlig å se på Wilhelm, han turte jo ikke se engang Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Latterlig å se på Wilhelm, han turte jo ikke se engang Fyren var helt ødelagt da :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg synest serien er morosam å se på, men den er litt overdrevet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En ting jeg har fundert litt over er, brukte de skoleuniformer for 50 år siden? Da snakker jeg i norge! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En ting jeg har fundert litt over er, brukte de skoleuniformer for 50 år siden? Da snakker jeg i norge! Vet ikke helt om de gjorde det, men kanskje på slike Privatskoler/Internat Lenke til kommentar
GeO Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har kun sett én episode, den med hønseslakting og -spising, illegal poker osv. (er vel siste episode så langt). Men dette kommer jeg til å følge med på. En rask sjekk på TVNorges deltagerguide avslører at det er påfallende mange (nesten alle, faktisk) av deltakerne som ikke kan utstå matematikk. Og selv om det nesten er blitt en trend å hate realfagene i dag, så var det vel ikke særlig populært (iallfall ikke blant lærerne) på 50-tallet ... Ser for meg at det hadde vært artig å være med ... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har ikke fulgt med fra begynnelsen, men har blitt hektet i løpet av de par-tre siste episodene. Glimrende konsept. Håper det blir flere sesonger av denne serien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har slutta å se på. Det ble for dumt, oppførselen til de "kule". Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Gleder meg til å se den engelske versjonen av samme program! Som sønn av en som faktisk var på barneskole i england på 50-tallet skal det bli gøy å få et innblikk i hvordan det muligens var Tror de skal greie å grave fram værre folk en lektor Døhl og rektor whatshisname:P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja, jeg gleder meg også til det. Tror det blir mye mye verre... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Kommer det en engelsk versjon av internatet? Stiiiilig. Tipper det blir strammere tøyler der du gitt. Når er premieren på dette da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hm, tror det er nå på onsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå