Anonym234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva syns dere om dagens episode da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Drømmeyrke? Kles disinger Flink å skrive er han også! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Genial serie. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Drømmeyrke? Kles disinger Flink å skrive er han også! Å herregud, så dårlig han skrev Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Drømmeyrke? Kles disinger Flink å skrive er han også! Å herregud, så dårlig han skrev Skriver man touch, er det ikke så vanskelig å gjøre slike feil at det gjør noe. Å bytte om på bokstaver gjør jeg ofte. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Skriver man touch, er det ikke så vanskelig å gjøre slike feil at det gjør noe. Å bytte om på bokstaver gjør jeg ofte. det skal legges ut på en nettside, ville du ikke ha anstrengt deg litt da? edit: leif slo til. merk jeg anstrenger meg til og med når jeg skriver her:P Endret 28. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Synes serien er teit... Bruker skuespillere som lærere. Utrolig teit serie for folk med fritidsproblemer Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Synes serien er teit... Bruker skuespillere som lærere. Utrolig teit serie for folk med fritidsproblemer Skuespillere? Hva vet du om det da? Flere av de som underviser er faktisk, eller har vært, lærerer selv. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Synes serien er teit... Bruker skuespillere som lærere. Utrolig teit serie for folk med fritidsproblemer Skuespillere? Hva vet du om det da? Flere av de som underviser er faktisk, eller har vært, lærerer selv. Hvor har jeg sett han ene fyren? Tror han skulle være stedsfortreder for rektoren i dagens episode. Han spiller i vår kjære serie på TV2.. "HOLMS"! Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Drømmeyrke? Kles disinger Skriver man touch, er det ikke så vanskelig å gjøre slike feil at det gjør noe. Å bytte om på bokstaver gjør jeg ofte. Greit d.. Men han mangler jo en E, og har en I for mye... (disinger vs designer) Så tviler han kan ro i land på det... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Morsom serie, bra at vi lager noe ordentlig norsk for en gangs skyld . Dagens episode var helt grei, men rektoren var alt for snill til jentene. Ikke noe spanskrør heller! Edit : Just shoot Leif again... Endret 28. september 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvor har jeg sett han ene fyren? Tror han skulle være stedsfortreder for rektoren i dagens episode. Han spiller i vår kjære serie på TV2.. "HOLMS"! Å? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Drømmeyrke? Kles disinger Skriver man touch, er det ikke så vanskelig å gjøre slike feil at det gjør noe. Å bytte om på bokstaver gjør jeg ofte. Greit d.. Men han mangler jo en E, og har en I for mye... (disinger vs designer) Så tviler han kan ro i land på det... I tillegg til orddelingsfeil Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når er det reprise på Internatet? Lenke til kommentar
irio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har ikke fått med meg dette enda, er det sånn at elevene blir stemt ut? Med tanke på at jeg nettop flyttet inn på internat selv, hadde det vært litt morsomt å se hvordan andre takler det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ingen som blir stemt ut, nei. De som forsvinner, feiger ut selv. "Hjemlengsel" og "vondt i hodet" og sånne ting. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Drømmeyrke? Kles disinger Flink å skrive er han også! Å herregud, så dårlig han skrev Herregud så dårlig han var å kle seg. Å bli klesdesigner er ikke noe man bare går på skole for å bli, man må vel også ha øye og hjerne/hjerte/whatever for/til det. Uansett. Hva går dette programmet egentlig ut på, jeg ser stort sett aldri på TV, så jeg får ikke med meg slikt. Er det bare at de skal "flytte tilbake" til 50-tallet, og gå på skole da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det reprise i dag? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det reprise i dag? Lørdag 8. oktober 19:30-20:35 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Er det bare at de skal "flytte tilbake" til 50-tallet, og gå på skole da? Tror du traff spikeren, mer eller mindre, rett på hodet der. Endret 8. oktober 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå