Gå til innhold

"Internatet" - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Tenkte det samme.. Sutre, klage grine, Feige ut?!? :nei: Skal inn på Gardenskolen 4. okt.. Det blir nok andre boller det :D

Hehe, var selv i garden (kontingent Juli/04) og jeg fikk seriøst flashbacks ;p. Mange ting er ganske like. Uniformsreglementet til garden er ganske strengt. Kanskje ikke så strengt på gardeskolen, men man får litt smekk om man ikke har antrukket seg skikkelig.

Rydding og vasking er de nok enda strengere på i forsvaret.

Som sagt, stort sett alt minnet om forsvaret, bortsett fra spisingen og reglene ved bordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Vilhelm er en tosk,rett og slett...

Nå har jeg fått sett begge episodene,og jeg ler meg skakk hver gang de må ta tran.... folka brekker seg og syter uendelig... herregud,tran er sunt,og det smaker ikke så ille... Greit,det er ikke digg,men en skje er null problem.

Jo, når du kjenner smaken av innholdet fra skjea resten av dagen så. Tran er usunt, inneholder fiskesmak, smaker ubeskrivelig vondt og nevnte jeg at det smaker vondt?

Folk liker forskjellige ting, noen liker tran og andre ikke. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Propaganda: Du må ikke blande inn tran med sitronsmak her, for det smaker jo nesten godt.

Jo, når du kjenner smaken av innholdet fra skjea resten av dagen så. Tran er usunt, inneholder fiskesmak, smaker ubeskrivelig vondt og nevnte jeg at det smaker vondt?

Ingen liker tran, men enkelte orker ikke syte uendelig mye for det. Må man så må man, det er da vel ikke noe verre enn å svelge den og holde kjeft? Men er man søring og soss på en gang blir det vel slik :no:

Lenke til kommentar

tran smaker jo nesten ingenting.

De skulle fått tran som den var på 50-tallet i steden - da hadde jeg kanskje forstått sytingen deres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...