sim Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tenkte det samme.. Sutre, klage grine, Feige ut?!? Skal inn på Gardenskolen 4. okt.. Det blir nok andre boller det Hehe, var selv i garden (kontingent Juli/04) og jeg fikk seriøst flashbacks ;p. Mange ting er ganske like. Uniformsreglementet til garden er ganske strengt. Kanskje ikke så strengt på gardeskolen, men man får litt smekk om man ikke har antrukket seg skikkelig. Rydding og vasking er de nok enda strengere på i forsvaret. Som sagt, stort sett alt minnet om forsvaret, bortsett fra spisingen og reglene ved bordet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* Ok. Dette var det sikkert mange som hadde interesse av å vite Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* du måtte lissom bare legge dette inn i denna tråden også?? jaja... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* en? du mener ei? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vær nå ikke så sikker på det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* en? du mener ei? ja ei da... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* en? du mener ei? ja ei da... Herlig å være bergensk, da man slipper å tenke på dette Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarnet til Vilhelm på internatet! *stolt* en? du mener ei? ja ei da... Herlig å være bergensk, da man slipper å tenke på dette Hehe... du sier nå! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Når gråt du sist? Når jeg så den løvenes konge for 6 uker siden.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vilhelm er en tosk,rett og slett... Nå har jeg fått sett begge episodene,og jeg ler meg skakk hver gang de må ta tran.... folka brekker seg og syter uendelig... herregud,tran er sunt,og det smaker ikke så ille... Greit,det er ikke digg,men en skje er null problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vilhelm er en tosk,rett og slett... Nå har jeg fått sett begge episodene,og jeg ler meg skakk hver gang de må ta tran.... folka brekker seg og syter uendelig... herregud,tran er sunt,og det smaker ikke så ille... Greit,det er ikke digg,men en skje er null problem. Jo, når du kjenner smaken av innholdet fra skjea resten av dagen så. Tran er usunt, inneholder fiskesmak, smaker ubeskrivelig vondt og nevnte jeg at det smaker vondt? Folk liker forskjellige ting, noen liker tran og andre ikke. Slik er det bare. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Digger Gotheren: Bør Norge bli republikk? Never! Teit nok som vi har det allerede.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833, hahahaha :!: Når gråt du sist? Når jeg så den løvenes konge for 6 uker siden.... Haha, jævla fløtepus spør du meg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Propaganda: Du må ikke blande inn tran med sitronsmak her, for det smaker jo nesten godt. Jo, når du kjenner smaken av innholdet fra skjea resten av dagen så. Tran er usunt, inneholder fiskesmak, smaker ubeskrivelig vondt og nevnte jeg at det smaker vondt? Folk liker forskjellige ting, noen liker tran og andre ikke. Slik er det bare. Ingen liker tran, men enkelte orker ikke syte uendelig mye for det. Må man så må man, det er da vel ikke noe verre enn å svelge den og holde kjeft? Men er man søring og soss på en gang blir det vel slik Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tran er usunt, blablabla... Ok? hvor får du dette fra da? Når er neste spisode av internatet forresten? idag? gleder meg hvertfall, se hva de syter om denne gangen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jo, når du kjenner smaken av innholdet fra skjea resten av dagen så. Tran er usunt, inneholder fiskesmak, smaker ubeskrivelig vondt og nevnte jeg at det smaker vondt? Folk liker forskjellige ting, noen liker tran og andre ikke. Slik er det bare. tran smaker jo nesten ingenting. De skulle fått tran som den var på 50-tallet i steden - da hadde jeg kanskje forstått sytingen deres Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Synes det er teit. Vi har heldigvis kommet over slike ting nå i dag. Hadde ikke overlevd skolen. Men underholdenede er det jo Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Klokka halv 9 i dag ruller episode 3 over skjermen. *Glede seg* Edit: Lurer forresten på hvor mange av guttene (for det er bare guttene) som trekker seg i dag!? Endret 28. september 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå