Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvis den gjengen der skal representere norsk ungdom i dag? I weep for the future.. Er likevel ikke det verste jeg noensinne har sett Lenke til kommentar
EVH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 synes det var rart at ikke sykesøster så at konsistensen på tranen var helt herpa. hvis de bytta den ut med vann altså.. Tran er jo ganske seigt i forhold. Morsomt å se vilhelm og david bli busta da de skulle "gå å hente melk" :!: Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uff... Han Vilhelm-fyren er noe av det kvalmeste jeg har sett... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Geografi-kunnskapene deres var heller ikke helt på topp... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det verste jeg har sett av slappe bortskjemte dretunger... Helt grusomt at det går an å være så bortskjemt og i så dårlig form. Er jo bare en halvslapp ferie, skjønner ikke hvordan noen kan si at det er fysisk og psykisk hardt det der Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Geografi-kunnskapene deres var heller ikke helt på topp... Virka litt rart ja. De kan ikke ha fått beskjed om å være dumme, vel? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tror nok heller TVNorge har plukket ut de som gir mest "show" for penga, dvs de som ikke er helt gode/glupe/bortskjemte/rare/whatever. Serien hadde vært dønn kjedelig hvis alle hadde kunnet det de ble spurte om, og alle gjorde akkurat som lærererne sa de skulle. hvem i alle dager hadde giddet å se på det. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Geografi-kunnskapene deres var heller ikke helt på topp... Virka litt rart ja. De kan ikke ha fått beskjed om å være dumme, vel? Det viste vel hva 3-4 svarte, så hele klassen trenger ikke å ha vært elendig. For når en sliter med å plassere Bergen i Nord eller Vest, eller tror at Hammerfest er et sted i Sør-Norge. Nei da flagger også jeg ut... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Geografi-kunnskapene deres var heller ikke helt på topp... Virka litt rart ja. De kan ikke ha fått beskjed om å være dumme, vel? Vel, har opplevd å møte på "søringer" som trodde det var isbjørn rundt Tromsø, så kanskje de er såpass...uhhmm...kunnskapsfattige? (Skjærer ikke alle over en kam nå, chill ) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er det verste jeg har sett på TV på lenge. Gjør de annet enn å syte og klage der? De surrer jo rundt og koser seg halve dagen, så klager de bare for at de må ta litt tran av og til? Jeg kunne godt tenke meg å vært en av lærerne. DA skulle de fått noe å syte over! Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Å herre min hatt så slitsomme noen av de folkene var Spesielt Christina var nesten grusom å høre på. Ellers synes jeg det har vært en god serie hittil. Er så utrolig morsomt å se Oslo-sossen få litt disiplin «Åh, de lærerne ass!» Endret 22. september 2005 av PT Lenke til kommentar
EVH Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Geografi-kunnskapene deres var heller ikke helt på topp... Virka litt rart ja. De kan ikke ha fått beskjed om å være dumme, vel? haha. Jeg synes generelt folks geografikunnskaper er veldig lave jeg, så ble faktisk ikke overaska. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hehe, man burde klare å plassere Bergen og Oslo på kartet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Internatet er konge! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hele greia er teit. de opplever det ikke som ekte 1955 uansett. fordi hele tiden blir det "kutt", vi tar den scenen igjen. "ha på mere makeup" osv....... og de filmer kanskje bare 3 timer hver dag. hva gjør de de resterende 21 timene da?, jo. de har fri..... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hele greia er teit. de opplever det ikke som ekte 1955 uansett. fordi hele tiden blir det "kutt", vi tar den scenen igjen. "ha på mere makeup" osv....... og de filmer kanskje bare 3 timer hver dag. hva gjør de de resterende 21 timene da?, jo. de har fri..... Er det fakta? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er ikke Internatet en reality-serie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er ikke Internatet en reality-serie? Alle reality-serien (kanskje med unntak av Big Brother), er til en viss grad skrevet og regissert av utenforstående. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kjenner ei som har vært med på Robinson, og de ble flere ganger nærmest truet til å skape konflikter. Dessuten var det hele tiden et team med folk fra TV3 rundt omkring, som blant annet gav dem mat. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Reality-deltakere er ikke skuespillere, så når de for eksempel klager over lite mat regner jeg med de får lite mat. Når de savner kjæreste og slikt regner jeg med de ikke så han sist for to minutter siden. Regner også med det er hardt for de ungene å være med på Internatet også, i og med at de syter og klager over det. Tror ikke akkurat det er tre timer innspilling om dagen, så er det rett hjem til mor. Men ja, jeg skjønner at kameramannen også er et menneske, som deltar nesten like mye i alt av diskusjoner som det deltakerne gjør for eksempel i Robinson-ekspidisjonen. Og deltakerne er nok gjerne klar over at de lager en TV-serie. Big Brother er selvsagt et tragisk eksempel på reality-serie uten noe særlig mikk-makk av den typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå