diversity Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 var ikke så kult likevel.. Håpte på litt mer "action".. det eneste er vilhelm og david som føkker seg.. så har du sippejenten, som griner for alt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 er ikke noe annet å se på onsdagene så det blir vel til at jeg ser på dette. Var middelmådig den episoden som gikk nå. litt for mye grining. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tipper hun feite jenta er drama-elev , griner jo hver bidige gang hun er foran kameraet :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Hvorfor i helvete stakk lespe-gutten?! Hva faen er morsomt med programmet nå da?! =) Enig. "De lærærne azz" Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tipper hun feite jenta er drama-elev , griner jo hver bidige gang hun er foran kameraet :!: haha, nå som du sier det oppfører hun seg akkurat som de folka i drama klassenene da jeg gikk på vgs. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jøje meg, for noen unger. Sutring og grining hele tiden. Jeg likte dog "hvor er lungene?" når de sløyet fisk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Var litt teit da de fant noen snusbokser til en av elevene. Tror jeg så 2-3 bokser og læreren sier "og her har vi nok snus for noen måneder". Må si Vilhelm tærer på nervene, makan til snørrvalp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Problemet med Vilhelm er at advokatpappaen hans tydeligvis har sagt til ham alt det han har rett til å gjøre, og alt det de ikke har rett til å gjøre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Får vinneren noen form for premie? Hvis ikke er det jo **** meg ikke èn eneste grunn til å være der, sett rent bort ifra dårlig PR, da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 haha så episoden i dag og det var morsomt, men nå må vel tvnorge være ferdig med å disse vestkanten (yngrebølgen gikk jo for litt tilbake) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kjipt at Kjetil dro. Jeg syns han var så morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvem av dem da? Ida Marie, hu som er på plakaten. Hva er det mest ekstreme du noen gang har gjort?Kjørt rundt i bil naken med kjæresten min..... :!: Du var i sammen med henne? Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jøje meg, for noen unger. Sutring og grining hele tiden. Jeg likte dog "hvor er lungene?" når de sløyet fisk. Hehe, fikk meg en god latter. Dummeste spørsmålet jeg har hørt på lenge. :!: Må si dette reality-showet har mye høyere undeholdningsverdi en f.eks. The Apprentice osv. Som de sikkert betaler mer for å få sendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 The Apprentice er jo konge! Har enda ikke sett en hel episode av Internatet, så jeg kan ikke sammenligne. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 The Apprentice er jo konge! Har enda ikke sett en hel episode av Internatet, så jeg kan ikke sammenligne. Der godt mulig, men jeg har enda ikke sett en hel episode av The apprentice ( vel, ikke sesong 3), så forsåvidt kan ikke jeg heller sammeligne. Men jeg har mer sansen for den type reality serier. Også tenkte jeg på generelt, ikke bare The aprentice, men f.eks. slankekrigen, de damene som løper rundt og vasker ned kåker osv Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Artig detta..... Ganske gjennomført og alt ser ut til å være som på 50-tallet, til og med filmrullen. Makan til hakking og tull på sendinga må man nok tilbake 50-tallet for å finne! Forresten pingler de som feiger ut så tidlig! De har det jo way slækkere enn jeg hadde i rekrutten og snart skal de gutta også ut i fårsen! Kunne vært et realitykonsept det også... Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Tenkte det samme.. Sutre, klage grine, Feige ut?!? Skal inn på Gardenskolen 4. okt.. Det blir nok andre boller det Edit @ Gerrard: Hadde du også masse lagg på TVen? Trodde det var UPC jeg.. Endret 22. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tenkte det samme.. Sutre, klage grine, Feige ut?!? Skal inn på Gardenskolen 4. okt.. Det blir nok andre boller det Edit @ Gerrard: Hadde du også masse lagg på TVen? Trodde det var UPC jeg.. Jepp...var mye tull på den sendinga. Har UPC og Canal Digital. Mulig det bare var derfor, men jeg liker heller å tro at TVNorge skulle gjøre sendinga mer 50-talls Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvem av dem da? Ida Marie, hu som er på plakaten. Hva er det mest ekstreme du noen gang har gjort?Kjørt rundt i bil naken med kjæresten min..... :!: Du var i sammen med henne? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå