Gå til innhold

"Internatet" - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er de 17 år? Tror jeg ingenting på. De ser ut og oppfører seg som drittunger hele gjengen. Er det ikke ungdomskole-elever da?

Jeg ble flau da jeg så hun som var fra Os.. Hun var SÆR. "En gang bakte jeg og venninnene mine boller med smågodt i. Vi kan være gærne vi også". OMG.

Skjønner ikke hva dealen er med at de whiner sånn. De er jo med på det frivillig. Er jo bare til å følge reglene. Dog er det litt interessant konsept, med tanke på at lærerne egentlig ikke kan gjøre noe hvis deltakerne oppfører seg som jævelunger. At han snobbegutten i rosa klær faktisk skrelte poteter, overrasket meg egentlig litt. Han kunne jo bare latt være å stille opp. Kan bli interessant å se hvor langt noen av dem klarer å tøye strikken før lærerene klikker totalt. Hehe.

Uansett så synes jeg lærerne overdriver litt også. Det er greit nok at disiplin er bra, og at lærerne på 50tallet hadde mye "makt", slik at de gjerne kunne være usaklige, men jeg ser ikke noe poeng i at de skal være så usaklige som de er i serien. Ta f.eks det at de kjefter hele tiden før de har sagt i fra "slik gjør vi ikke".

Lenke til kommentar

Jeg er da nettopp ferdig med min skole gang. Ferdig med gymnas vil det si. Og herregud så late og evneveike de deltagerne var. Genialt konsept og alt det dere og skal bli interesant å se om tre klarer den saltoen som han dere gymlæreren tok. Men klarer de ikke å rekne litt uten kalkulator, da er det noe galt.

Lenke til kommentar
Er de 17 år? Tror jeg ingenting på. De ser ut og oppfører seg som drittunger hele gjengen. Er det ikke ungdomskole-elever da?

Dette er nok 17-åringer, ja. VK1-elever. Kjæresten var på audition i forbindelse med det, men kom ikke med videre. Burde nesten se et par episoder av det for å finne ut hvor trist den gjennomsnittlige 17-åring vises på tv

Kanskje de bevisst har tatt med lite modne deltakere for å skape mer "liv og røre"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...