Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang. Jeg håper på spanskrør. :!: Hadde vært artig å se uttrykket på de stakkars ungene når rektoren kommer inn i klasserommet med spanskrøret i hånden. Evt. at de ble tatt med en og en inn på rektors kontor. Bare dumt at å slå de med spanskrør ville vært ulovlig. *sukk* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så nettopp reprisen. Mine observasjoner: - Bra konsept, kan bli spennende. - Herlige kulisser. - Lærerne var ganske greie i forhold til det jeg hadde forventet. - Deltakerne må ha blitt selektert meget nøye. Makan til traurig ungdom har jeg aldri sett. - Maten var bedre enn jeg hadde forventet meg. - Den mannlige gymlærern er en vakker mann. - Vilhelm Klem skal dø en fryktelig død. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hehe.. Vilhelm er fæl ass.. Men morro å se han få kjenne det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 La meg slippe mer tull og tøys nå... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 La meg slippe mer tull og tøys nå... ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) La meg slippe mer tull og tøys nå... ?? Han har sikkert sletta noen tullete innlegg EDIT: Ha dæ bort Leif! Endret 17. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjetil(gutten med jentestemme) han kjenner jeg... Han har ikke sagt at han er homo da, men alle skjønner jo det Det er jo ikke sikkert han er homo fordi Jeg trodde en var jente i minst et år før jeg fant ut det var en gutt! Han hadde lys stemme og var helt utrolig femi. Så tenkte jeg (alle) at han var homo . Men så dukket han opp på en fest med den fine dama som han satt å klinte på hele kvelden. Så man skal være forsiktig med å ta sånne beslutninger Uansett, Internatet var en artig serie. De bortskjemte ungene trenger en sånn "ferie" Som han gutten sa på slutten; "Vi er så bortskjemte at vi fortjener å være her!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eneste personen jeg faktisk har litt sansen for er han Magnus fra Trøndelag. Han stod på prøven og virker som en ganske trivelig/oppegående fyr. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skal bli artig å følge med på denne serien.. Dagens ungdom har godt av å lære litt disiplin. Vilhelm er noe av det kvalmeste jeg har sett på lenge ! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dritt bra serie Spent på hvem som klikker helt og dra ut først Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så også reprisen i går, bra underholdning.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så nettopp reprisen. Mine observasjoner: - Bra konsept, kan bli spennende. - Herlige kulisser. - Lærerne var ganske greie i forhold til det jeg hadde forventet. - Deltakerne må ha blitt selektert meget nøye. Makan til traurig ungdom har jeg aldri sett. - Maten var bedre enn jeg hadde forventet meg. - Den mannlige gymlærern er en vakker mann. - Vilhelm Klem skal dø en fryktelig død. kunne ikke sagt meg mer enig. at dem syter så jævli over en spiseskje tran er jo helt spinnvillt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 at dem syter så jævli over en spiseskje tran er jo helt spinnvillt. ØY! Tran er noe av det ekleste som finnes, og de færreste av ungene i dag liker det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 De er ikke unger, de er jo 17 år. Teit med så mye vræl for tran. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 at dem syter så jævli over en spiseskje tran er jo helt spinnvillt. ØY! Tran er noe av det ekleste som finnes, og de færreste av ungene i dag liker det Tran er helt greit. Fikk aldri sett den episoden, eller reprisen, men ser fram til Onsdag når neste episode kommer, for ut i fra det jeg har sett på reklamen virker det lovende. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Helt enig med de fleste andre her, en serie jeg så absolutt må følge med på! Og jeg tipper Vilhelm kommer til å bli årets riksklyse. Blir sikkert kjendis pga dette og, men så slipper nå i hvert fall faren hans og betale for utdanninga hans. Satt bare og venta på at vi skulle få se Porcha han hadde fått hos pappa. *grøss* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Eneste personen jeg faktisk har litt sansen for er han Magnus fra Trøndelag. Han stod på prøven og virker som en ganske trivelig/oppegående fyr. Ja, han virket som en jovial og utadvendt fyr som faktisk tilpasser seg omgivelsene, og ikke sutrer fordi han ikke får økt BMI-en sin ytteligere femti hakk. (Ref: Hu tjukke jenta som sutra fordi hu ikke fikk maten hu ville ha) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 veit om ei som er med der, men selve konseptet er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva er det folk snakker om, tran er da godt på sin egen måte det Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hva er det folk snakker om, tran er da godt på sin egen måte det Tran er nammenam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå