Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang. Jeg håper på spanskrør. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Gikk dessverre glipp av første episode. Det var viktigere ting på tv (se: Champions League). En av lærerene der er min gamle fysikklærer fra videregående, han heter Jon Døhl. Han var/er ekstremt streng, har en høyere stilling i HV og passer perfekt inn i serien. Trakk litt på smilebåndene da jeg så han kaste mobiltelefonen til en av deltakerene på reklamen... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er reprise i morgen formiddag, sa konen min... Skal se Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjetil(gutten med jentestemme) han kjenner jeg... Han har ikke sagt at han er homo da, men alle skjønner jo det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjetil(gutten med jentestemme) han kjenner jeg... Han har ikke sagt at han er homo da, men alle skjønner jo det Fordi? Hvis han hadde vært det hadde han nok ikke sagt det til deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang. Jeg håper på spanskrør. Sett bort fra at lærerne er dårlige skuespillere med lite å gjøre så er dette en veldig underholdende serie. Bare å se uttrykkene på de stakkars ungene som aldri hadde forventet dette er rått. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å være med på noe slikt EDIT: Leif Endret 16. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har ikke sett det, bør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har ikke sett det, bør jeg det? Absolutt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har ikke sett det, bør jeg det? Absolutt OK, skal gi det en sjanse, har egentlig ikke gjort noen av programma til TVNorge en sjanse, bortsett ifra seriene som går der, Lost feks Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En venninne av meg har mattelæreren i serien som mattelærer (jobber på Nesbru Vgs) og sier at han er helt lik i virkeligheten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Internatet-ræppen gir meg frysninger, ikke den gode typen frysninger. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det programmet var litt morsomt egentlig, men snørrvalpen, Vilhelm, gikk meg på nervene. Mange av dem var såpass bortskjemte at de bare har godt av litt 50-talls disiplin. Akkurat det satt jeg og tenkte når jeg så på. Men serien er jo genial, og var skikkelig underholdene. Men som sagt, tror tvnorge har valgt deltakere som er litt "utenonom normalen" på en eller annen måte, slik at det blir bedre tv. klart en vestkantsoss (offense) syter mer over å skrelle poteter enn en fattig 16-åring fra bondelandet ville ha gjort. Og bare en ting, det er ikke noen "premie" eller noe slikt i internatet, folka er bare med fordi di vil komme på tv? eller er det en vinner i siste episode? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Så bare litt på det.. så ganske lite underholdende ut Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Internatet-ræppen gir meg frysninger, ikke den gode typen frysninger. den er grusom... klovner i kamp opplegg... det er vel ikke dem,men det er sånn stil Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En i klassen kjenner han Vilhelm-typen :!: Han er bastard Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang. Jeg håper på spanskrør. :!: Hadde vært artig å se uttrykket på de stakkars ungene når rektoren kommer inn i klasserommet med spanskrøret i hånden. Evt. at de ble tatt med en og en inn på rektors kontor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er vel ikke noe premie siden ingen blir stemt ut. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Det er vel ikke noe premie siden ingen blir stemt ut. Får ære og respekt Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En venninne av meg har mattelæreren i serien som mattelærer (jobber på Nesbru Vgs) og sier at han er helt lik i virkeligheten. Jon Døhl heter han og han er faktisk helt lik som fysikk/mattelærer på nesbru vgs Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er ikke reprisen snart? 1930, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå