Gå til innhold

"Internatet" - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk dessverre glipp av første episode. Det var viktigere ting på tv (se: Champions League). En av lærerene der er min gamle fysikklærer fra videregående, han heter Jon Døhl. Han var/er ekstremt streng, har en høyere stilling i HV og passer perfekt inn i serien. Trakk litt på smilebåndene da jeg så han kaste mobiltelefonen til en av deltakerene på reklamen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang.

Jeg håper på spanskrør. :)

Sett bort fra at lærerne er dårlige skuespillere med lite å gjøre så er dette en veldig underholdende serie. Bare å se uttrykkene på de stakkars ungene som aldri hadde forventet dette er rått. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å være med på noe slikt :p

EDIT: Leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Det programmet var litt morsomt egentlig, men snørrvalpen, Vilhelm, gikk meg på nervene. Mange av dem var såpass bortskjemte at de bare har godt av litt 50-talls disiplin.

Akkurat det satt jeg og tenkte når jeg så på. Men serien er jo genial, og var skikkelig underholdene. Men som sagt, tror tvnorge har valgt deltakere som er litt "utenonom normalen" på en eller annen måte, slik at det blir bedre tv. klart en vestkantsoss (offense) syter mer over å skrelle poteter enn en fattig 16-åring fra bondelandet ville ha gjort.

Og bare en ting, det er ikke noen "premie" eller noe slikt i internatet, folka er bare med fordi di vil komme på tv? eller er det en vinner i siste episode?

Lenke til kommentar
Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang.

Jeg håper på spanskrør. :)

:!: Hadde vært artig å se uttrykket på de stakkars ungene når rektoren kommer inn i klasserommet med spanskrøret i hånden. Evt. at de ble tatt med en og en inn på rektors kontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...