Gå til innhold

"Internatet" - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se den engelske versjonen av samme program! Som sønn av en som faktisk var på barneskole i england på 50-tallet skal det bli gøy å få et innblikk i hvordan det muligens var :) Tror de skal greie å grave fram værre folk en lektor Døhl og rektor whatshisname:P

5182704[/snapback]

Lektor Døhl var jo ikke ille. Flere av dagens lærere skulle vært som ham. Da er jeg kanskje hakket mer skeptisk til rektoren - han virket litt maktsyk.

Lenke til kommentar
Kommer det en engelsk versjon av internatet? :dribble:  Stiiiilig. Tipper det blir strammere tøyler der du gitt. Når er premieren på dette da? :love:

5183515[/snapback]

Ja,den er jeg spent på oxo. Så ut som ( ut i fra reklamen) at den engelske versjonen skulle være litt strengere ja.. *glede meg* Ingentng er som å se ungdommer bli ydmyket på tv.. :p

Lenke til kommentar
Har ikke sett en eneste episode av "Internatet" men jeg var med i 2 episoder da ;)

5188908[/snapback]

Javel?... denne må du forklare

5188928[/snapback]

(X)-typen til Ida Marie :D

halvlangt, blondt hår. Med på foreldredagen og siste dagen

5188930[/snapback]

Hehe... tidig (vist du snakker sant da seff) Du var jo handsome da.. Tror de fleste fikk med seg det derre kysset. Følte meg ekstremt singel da, tusen takk :p

Lenke til kommentar
Har ikke sett en eneste episode av "Internatet" men jeg var med i 2 episoder da ;)

5188908[/snapback]

Javel?... denne må du forklare

5188928[/snapback]

(X)-typen til Ida Marie :D

halvlangt, blondt hår. Med på foreldredagen og siste dagen

5188930[/snapback]

Hehe... tidig (vist du snakker sant da seff) Du var jo handsome da.. Tror de fleste fikk med seg det derre kysset. Følte meg ekstremt singel da, tusen takk :p

5188935[/snapback]

Takk ;)

Var ikke meningen da... Hehe.

Jepp, men er singel nå da :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...