Gå til innhold

første x1800xt benchmark

graks

Anbefalte innlegg

here er de første benchmark testene av x1800xt,og resultatet er skuffende.Har ventet lenge på at x1800xt skal komme ut slik at jeg har ati sine svar mot 7800gtx.etter jeg har sett benchmark testene,blir jeg og kjøpe en 7800gtx senere i år.

først blir r520 utsatt i over 3 måneder,og når først det kommer ut er ytelse dårligere en 7800gtx.nei ati kom med r580 så fort ut som mulig,for x1800xt er jo bare og glømme.

11591.gif

11582.gif

11588.gif

11585.gif

http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1813.1/

Endret av graks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var jo dette 16 pipelines utgaven da, sies det ikke at det skal komme både 24 0g 32 pipelines utgaver som skal yte bedere enn 7800gtx? Eller i hvertfall mye mere likt?

Dette var i hvertfall ikke et første inntrykk og rope hurra for :no: Men vi får se hva som skjer om 1 måneds tid

Lenke til kommentar

Hvis en leser så vil jeg si at disse var ganske negative til ati før de fikk disse tak i disse benchene, og dessuten, så er d jo nesten ingen informasjon i det hele tatt. bare at dette skal være et 16 pipeline (!) kort klokke sånn og sånn...

Jeg stoler ikke helt på disse resultatene , ettersom de ikke har kortet på hånd.......

Men, hvis dette stemmer, er det jo veldig negativt, ser ut som om ati kommer til kort på de fleste spilla, og dette er 3 måneder senere enn nvida, og 100$ mer : :no:

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Ser ut til at de ikke er fakta.

Hi there

Just spoken to ATI and they claim these benchmarks aint real as the only samples out there at the moment are X1800 XL's, they have not released any X1800 XT's to the press yet.

So take these benchmarks with a pinch of salt.....

http://www.beyond3d.com/forum/showthread.p...7824#post567824

....the only samples out there at the moment are X1800 XL's

Hvor mye bedre vil XT sånn ca. yte, 10-15% ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...