Tee_Kay Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det noen mulighet for og ha 2 adsl linjer inn til 1 hus ? Liksom ha 1 NGT og 1 Telenor linje inn, er det mulig? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 eh, hva er "pointet" med det? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er alt etter hvor mange par som er koblet inn.. Huset jeg bor i gikk det ihvertfall fint.. Husverten har en linje og jeg har en linje. Bare ring telenor eller NGT å spør så finner de det ut for det Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 eh, hva er "pointet" med det? Dersom du har bindingstid fra en levrandør og du har fått et billig tilbud fra noen andre med adskillig høyere hastighet og det ikke blir dyrere å ha to linjer enn en kraftig fra den levrandøren du er bundet til... Men dette var bare et eksempel og det er store sjanser for at trådstarter har andre behov... Nå har jeg ikke noe svar på dette selv, men har ofte lurt på det samme og derfor poster jeg her så jeg finner igjen tråden Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er jo bare å bestille et andre telefonnr. for å få til dette. Telenor mini kan være billig alternativ pga rimelig installasjon. Lenke til kommentar
prefect Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Endret 27. september 2005 av prefect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå