molna Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Pressebilder Pressemelding Datasheet Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Den virket ålreit den. Noe ca. pris på den? Og når kommer den på markedet? Fint å se at de har en ålreit skjermoppløsning i forhold til skjermstørrelsen. Får også håpe at de forbedrer menyens utseende endel. Håper i hvert fall at menyen ikke ser ut som den gjør på bildet på datasheet'et. edit: Det står visst på datasheet'et at den skal komme i 4. kvartal. Endret 16. september 2005 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 November står det i pressemeldinga, altså om 2 måneder. Prisen beskrives som mid-range, altså trolig mellom S75 og SXG75 som blir rundt 3000-3200 vil jeg tippe. Menyene ser ut til å være de samme som på SXG75. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den ser lovende ut. Fint design og godkjent skjermoppløsning. Lenke til kommentar
robot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjempefin telefon. Nå må jeg vel ta med siemens i vurderingen av ny mobiltelefon :-). Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nok en skyvetelefon fra Siemens hvor kameralinsen ikke er plassert innenfor skyvemekanismen for å beskytte den. Det er litt skuffende vel.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eller så kan man si det motsatte; At det er bra den ikke er skjult, slik at man kan bruke kameraet uten å måtte ta frem tastene. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Synd det ikke selges fotografiapparater uten linsedeksel da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Endelig så har siemens begynt å få opp skjermoppløsningene. Bra utstyrt ellers, men designet når nok ikke helt opp. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Endelig så har siemens begynt å få opp skjermoppløsningene. Bra utstyrt ellers, men designet når nok ikke helt opp. Jeg er helt uenig. Den er pen, men med det designet blir den kanskje en 2-håndsmobil når den er lukket? fin forside, fin bakside. Siemens tør å lage litt mer firkantede linjer enn de andre, det syns jeg er tøft Lenke til kommentar
spacecom Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Meget bra at Siemens kommer med 3G også. Større utvalg av 3G da. Men 3G-abonomentene er fortsatt dyre. Vet ikke om denne selges bra i Norge. Ingen 3G-mobiler topper slagsstatistikken... Må si at Siemens har orginale ideer på design, men deres design er "kjedelig". Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg syns absolutt ikke designet til siemens er kjedelig. Jeg liker rett linjer og kanskje litt firkantet. Mye av designet i 75-serien er flott. Mye bedre en det var i 65-serien deres vil jeg si. Denne hat til og med bra oppløsning på skjermen. Det har vært et stort problem for mange med Siemens-telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå