chasba Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tjo! Jeg har 4 stk. vinterfelger som lakkeringen begynner å flasse av på. Det er ikke felger jeg gidder å bruke mye penger på, men jeg vil at de skal ihvertfall se litt fingere ut enn de gjør nå. Hvordan bør jeg gå frem for å få lagt på et nytt lag med lakk? Alt av tips er av interesse! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Sandblåse, grunning, lakk og klarlakk? Burde gjøre susen det ass Endret 16. september 2005 av KristianG Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ta gjerne 4-5 og kanskje 6 lag med klarlakk =) Blir mye enklere å holde rent da Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vel med prisen for blåsing, grunning, lakk og klarlakk på stålfelger kan du likegjerne kjøpe deg ett sett med rimelige aluminiums felger. Eventuelt noen brukte alu felger hos ett hoggeri. Vis ikke du har kjente som kan gjøre blåsing og lakk for deg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vis ikke du har kjente som kan gjøre blåsing og lakk for deg. Onkelen min driver med sandblåsing Han heter forresten Per =) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vel tror ikke det hjelper tråd starter så mye men du får hilse Per. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vel tror ikke det hjelper tråd starter så mye men du får hilse Per. Hehe, kan gjøre det vet du =) Hilse fra Chevelle da eller? Sorry for OT =( Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Biltema har felglakk. Jeg har prøvd den og den fungerte fakstisk veldig bra. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Biltema har felglakk. Jeg har prøvd den og den fungerte fakstisk veldig bra. Biltema har felger som vil bli billigere enn sandpapir, grunning, lakk og klarlakk, da.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Biltema har felglakk. Jeg har prøvd den og den fungerte fakstisk veldig bra. Biltema har felger som vil bli billigere enn sandpapir, grunning, lakk og klarlakk, da.. :!: Ikke helt, men nesten. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 498 elns per felg.. Men.. ikke kjøp de.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Stemmer det, er 498,- per felg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå