Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hahaha Surr Vås Agurktidsinspirert Durabelig kjedelig Apatisk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hahaha Surr Vås Agurktidsinspirert Durabelig kjedelig Apatisk Hehe ! Akkurat som dine innlegg om en viss grafittkortmerke..... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Leste hele innlegget i tråden det ble postet i, og må si jeg fikk meg en god latter! :!: Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 haha :!: Beste eg har sett i denne kategorien :!: :!: Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 *worship* Fy søren, beste eg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utrolig bra :!: :!: Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har lest dette tragiske brevet ja, og jeg måtte bare le når jeg fant denne tråden her: "Totalslakt av kjærlighetsbrev" hahaha Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Skjønte ikke Hva skjønte du ikke? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Synes nesten synd på han som fikk høre det Genialt, helmaks! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hihi, beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Han som skrev det kjælighets brever er: 1. Under 14 2. Over 80 Det der hadde jeg også slakta glatt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 og prøve og fjerne disse smertene, er det kjærelighetssmerter er jeg opp for kanskje til gi deg noe Magemusklene mine! :!: Dette lukter freetranslation. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Men helt ærlig da folkens, det brevet der var jo så ELENDIG skrevet at det er trist da, synes han som skrev det burde ta hintet og slutte å skrive kjærlighetsbrev. Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Men helt ærlig da folkens, det brevet der var jo så ELENDIG skrevet at det er trist da, synes han som skrev det burde ta hintet og slutte å skrive kjærlighetsbrev. 6189181[/snapback] får da håpe det Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hmmm, hvor mange retningslinjer brøt du med denne posten mon tro Flaming - Check Uthenging - Check Masing om skrivefeil/Formuleringsfeil - Check Sikker en del mer også, men det forteller sikkert moderatoren som stenger tråden deg Edit: Om ikke skrivefeil så i allefall formuleringsfeil... 4852903[/snapback] Ærlig talt jenter, litt refs må man pokker ta meg tåle! Hver bidige gang noen prøver å vise litt humoristisk sans på dette stakkars forumet, blir man møtt med utsagn som "uthenging" og "flaming"... Tviler på at forfatteren av dette (hva er ordet?) litt spesielle kjærlighetsbrevet ikke skyter seg selv p.g.a. thomasr sine brutale råd om forbedring Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ahahaha nice Gullkorn Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ærlig talt jenter, litt refs må man pokker ta meg tåle! Hver bidige gang noen prøver å vise litt humoristisk sans på dette stakkars forumet, blir man møtt med utsagn som "uthenging" og "flaming"... Tviler på at forfatteren av dette (hva er ordet?) litt spesielle kjærlighetsbrevet ikke skyter seg selv p.g.a. thomasr sine brutale råd om forbedring 6191916[/snapback] Diskusjonen rundt dette er allerede tatt. Jeg vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå