Populært innlegg ttd Skrevet 16. september 2005 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg kan ikke fordra Gullkornavdelinga, men denne slakten av et "romantisk" kjærlighetsbrev fortjener all heder og ære. Til trådstarter; ikke ta dette ille opp, bry deg om det om du vil, le av det om du vil, eller ignorer det om du føler for det. Jeg vil elske deg, og behandle deg godt, Du vil, men du gjør det ikke? Søtt. Jeg vil elske deg, hverdag og hver natt Hverdager og netter, men forlanger du helgetillegg? Vi vil være sammen, med et tak over oss Du bestemmer hva du vil, så får hun bestemme hva hun vil. Vi vil dele ly sammen, av min singleseng 'Singleseng' var ikke et ord som vekket fantastisk romantiske assosiasjoner hos meg, jeg vet ikke om det er meg som er sær...? Vi vil dele samme rom, vil gjøre alt for at skal ha det godt, godt for hele livet Igjen, hva du vil er knekkende likegyldig. Poenget må være å få den utkårede til å ville noe, og da er vel dette knappest den mest overbevisende argumentasjonsteknikken? er dette kjærelighet jeg føler, ja det er det nok, Det er det nok? Du er ikke sikker? Det kan hende det bare er at du er litt sulten, eller kanskje du fryser litt? kjærelighet som jeg aldri har opplevd, fra en jente, Implikasjon: du er den eneste som har sett på meg to ganger. Ariane som betyr mer en et liv, en sjel og mer et mitt blod og kjøtt, vil at hun skal leve godt og ikke ondt eller vondt, jeg? Surr Vås Agurktidsinspirert Durabelig kjedelig Apatisk ja kanskje er en idiot noen ganger, I utgangspunktet er det positivt å innse egne feil, men det kan gjøres på vesentlig mer elegante måter. men du overlever, Overlever? 'Jaja, du overlever vel at jeg slår deg hver helg, så det går nok greit til slutt, skal du se.' men jeg, jeg overlever den sterke kjæreligheten Hun overlever, men du overlever også? Hva? Logikken her var? fra din side, den siden er vel sterk, som ingen kommer og ingen kan ødelegge, dem som prøver og ødelegge, vil smake en smerte som han vil lide av dem alle årene han kommer til og overleve med de smertene, Jfr. punktet om svada. hører jeg du har smerter vil jeg stille opp med alt jeg kan, Hvis du hører at hun har smerter bør du strengt tatt ha tatt aksjon for rimelig lenge siden, spør du meg. og prøve og fjerne disse smertene, er det kjærelighetssmerter er jeg opp for kanskje til gi deg noe, Dette skjønner jeg ikke et kvidder av, rett og slett - beklager. noe som du eller noen andre vil glemme, Skal du involvere andre i din 'hylende smertefjerning'? Dette begynner å bli ekkelt. det kan være hva som helst, noe du ønsker, noe du vil ønske, noe som faller ut av hodet ditt og idet helt tatt kanskje ikke husker som et ønske, men det ønske vil kanskje komme når som helst, så vær klar, Jfr. punktet som refererer til punktet om svada. så kanskje ditt hjerte vil smelte, men pass vil gjerne at hjerte ditt ikke smelter i stykker, fordi jeg gjerne vil leve livet helt ut sammen med deg, og det vil jeg vertfall klare med din sterke kjærelighet, sammen med mitt smeltende hjerte som fortsatt dunker for deg, ikke vær redd for ting, Hjertefunksjonen er det i alle fall intet i veien med; det dunker smelter, hyler bråker og skjærer på en gang -- det er kanskje lurt å roe ned litt på klisjébruken. eller ta flere ting på en gang, ta gjerne en og en ting i livet ditt, for du, kommer til og leve et godt og fint liv, et liv som alle kommer til misunne deg for, men jeg ser allerede noen som misunner, men er det en ting du misunner, så fortell det til meg og mitt hjerte, mitt hjerte og min sjel venter på deg, og vil alltid vente på deg, ingen andre, kun deg, Se punktet som refererer til punktet som refererer til punktet om svada. Ariane, kjempe å gla i deg, og elsker deg kjempe mye, savner deg kjempe mye, ja, kjærelighet kan gjøre kjempe mye ting, kjempe mye ting som vil skje deg! Det som kommer av kjempe ondt, vil jeg fjerne for deg! Det rent ortografiske skal jeg la ligge her, men er 'kjempeglad i deg' og 'savner deg kjempemye' virkelig fullgode uttrykk som forklarer alt du mener om denne personen? I tilfelle ville jeg droppet hele brevprosjektet (vel, det ville jeg vel kanskje uansett, men det har meg meg å gjøre og intet annet). Den avsluttende setningen kan vel ikke sies å være en slager av de sjeldne, det må jeg nesten ta meg frihet til å påpeke. Finn ut hva du egentlig vil skrive om, dropp svada, fiks skrivefeil og prøv å end opp med å faktisk si noe, så er du langt på vei. Hmm, kanskje jeg skal bli sånn som svarer på personlige brev om diverse tragiske skjebner i ukeblader? -Koz og klemz, XxX. Edit: Visste det var noe jeg glemte, må sette inn terningkast i etterkant er jeg redd. Endret 16. september 2005 av Nemo} 17 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hahahahha! Endret 16. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 :lol: Konge :lol: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hmmm, hvor mange retningslinjer brøt du med denne posten mon tro Flaming - Check Uthenging - Check Masing om skrivefeil/Formuleringsfeil - Check Sikker en del mer også, men det forteller sikkert moderatoren som stenger tråden deg Edit: Om ikke skrivefeil så i allefall formuleringsfeil... Endret 16. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) P-in-P: Snakker du om meg? 1. Flaming. Jeg har da ikke flamet noen, muligens har jeg VIST flaminga noen andre har gjort. Dessuten er "flaminga" et resultat av at forfatteren ba om kritikk på eget verk. 2. Uthenging. Hvem henger jeg ut? Han som ba om kritikk og fikk det? 3. Masing om skrivefeil. Det er ivertfall ikke noe JEG gjør... edit: Skal mod. stenge denne blir han vel nødt til å stenge den orginale tråden også. Kan godt fjerne link til org. tråd hvis dette hjelper... Endret 16. september 2005 av Nemo} 1 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 P-in-P vs Nemo} : 0 - 1 2 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Agreed @ Sub-Lock. Absolutt et verdig gullkorn, utrolig artig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når du lager en egen tråd for å slakte det slik som du gjør kaller jeg det flaming/uthenging og jeg er nokså sikker på at han ville ha kritikk på hvordan diktet var og ikke hvordan du/vi tolket hans handlinger og ønsker... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ahahahaha :!: Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Jupp. Og det svaret XxX(sensurert i henhold til retningslinjene) gav var fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når du lager en egen tråd for å slakte det slik som du gjør kaller jeg det flaming/uthenging og jeg er nokså sikker på at han ville ha kritikk på hvordan diktet var og ikke hvordan du/vi tolket hans handlinger og ønsker... Hva med å undersøke bitte litt? Det var ikke trådstarter som 'slaktet' 'brevet' som du så fint omtaler det. Jeeeez, flame-tøs. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Åhh, nei faen, ja unskyld da Nemo Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Åhh, nei faen, ja unskyld da Nemo PWND!!111one Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg antar at alle som har vært borte i søk-funksjonen klarer å finne frem til den originale tråden om de har et enormt behov, og tar derfor sjansen på å avsløre meg selv som forfatteren av dette visstnok sjikanerende innlegget. Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste innlegget, men endte åpenlyst opp med å gjøre det, resonnementet var som følger; -den første setningen i det originale innlegget mitt er egentlig en god oppsummering av alt jeg sier i dette innlegget; dette er på ingen måte et angrep på brukeren, jeg har intet mot bruker og jeg menter intet vondt med innlegget mitt -- det skulle være rimelig klart ut fra denne setningen at det jeg skriver ikke bør tas ille opp -når brukeren spør om kritikk av en tekst, må det være lov å påpeke skrivefeil. Å ikke gjøre det ville være som å unngå å kommentere at en person har satt opp en 33,3MHz CPU som en del av et oppsett i "hjelp, jeg skal ha ny PC"-forumet. -innlegget mitt er faktisk konstruktivt, trådstarter i den originale tråden får egentlig en god del råd, tips og hint som absolutt kan være verdt å følge -- i motsetning til majoriteten av innlegg i den originale tråden -jeg angrep ikke på noe punkt brukeren, men fokuserte utelukkende på det som ble skrevet i brevet, og det som kunne trekkes ut fra dette. Personangrep pleier vel vanligvis å gå på at man i stedet for å diskutere sak går over til å diskutere person, gjør det ikke? -det nærmeste en faktisk kommer direkte flaming av personer i innlegget er der jeg spør om jeg heller burde vært journalist i ukeblader -- en refleksjon over at jeg faktisk skriver lange kritikker av kjærlighetsbrev på hw.no; altså er det et personangrep på meg selv, om det er et personangrep Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Utrolig bra... Joda, gullkorn dette her! Det er ikke så ofte det kommer nå til dags... Men det var jo på en måte litt slemt! Endret 16. september 2005 av MiSP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Genialt! Endret 17. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alvorlig talt, virker som om mesteparten er oversatte sangtekster. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ^ Ja, stemmer det, det der med "singlesenga" er tatt fra Bob Marleys; Is This Love Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Knis. Så artigt. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kjærlighetsbrev er noe skikkelig vås! måtte det brenne, igjen og igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå