Ravis Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Byttet ut GlobalWin kjøleren min med en Taisol CGK760 hvor jeg også benyttet Arctic Silver pasta. Jeg rengjorde så godt jeg kunne med kodensfjerner. Nå hører jeg imidlertid en klar tikkende lyd for ca. hvert 3/4-dels sekund. Denne lyden oppstår ikke før etter innlogging og Start knappen kommer til syne. Har tatt av sidedekselet, men klarer ikke å lokalisere lyden. Vet ikke om dette er relevant, men jeg har denne HW'en: Asus A7M266 Hovedkort, AMD Socket A T-bird 1.4 GHz. Er det noen som vet hva denne tikkingen kan skyldes? Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Har hatt et lignende problem....da var det disken. Begynte å tikke når Windows hadde boot'a og prøvde å axesere Slave-disken min. Viste seg at jeg hadde kobla for mange vifter på samme kabel som hd'en, så den fikk ikke nok strøm...... Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Kanskje det er en bombe i Taisolen din? :razz: Lenke til kommentar
Flex Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Quote: On 2001-09-19 17:03, Wartech skrev:Kanskje det er en bombe i Taisolen din? :razz: Made in Afghanistan? Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Det er sikkert disken... Jeg har en IBM og den lager de lydene nesten hele tida, men heldigvis kjører jeg en 7k rpm delta ,1papst(80x80x25 3600rpm) og en coolermaster kasse vifte så jeg merker det ikke=) Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 21. september 2001 Forfatter Del Skrevet 21. september 2001 Quote: On 2001-09-19 16:38, The_Inca skrev:Har hatt et lignende problem....da var det disken.Begynte å tikke når Windows hadde boot'a og prøvde å axesere Slave-disken min. Viste seg at jeg hadde kobla for mange vifter på samme kabel som hd'en, så den fikk ikke nok strøm...... Har lokalisert disse klikkene til å komme fra den innebygde høyttaleren. Hvorfor skal denne plutselig begynne å sende ut denne tikkelyden? Kan det virkelig ha noe med Tasisol'en min å gjøre? Jeg kan jo kople denne høyttaleren bort, men et eller annet forårsaker jo denne lyden, og jeg vil den gjerne til livs. Ravis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå