vvaaga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vet ikke heilt om det er en tilsvarende tråd som finnes( har letet), men spør allikevel. En bekjent av meg sa til meg at jeg ikke burde kjøpe den norske versjonen av psp. Jeg burde heller kjøpe en utenlandsk versjon, og helst den kanadiske versjonen(?!). Den kanadiske versjonen hadde visst flere funksjoner enne den europeiske. Blant annet skulle det være en harddisk på den kanadiske som den europeiske ikke har. Er det noen som kan bekrefte at den kanadiske versjonen er bedre og at jeg heller burde kjøpe den? Kan jeg også få svar på om det vil svare seg å kjøpe en kanadisk versjon, i forhold til porto, mulighet til å kjøpe spill i Norge som fungerer på den, o.l. ? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det finnes en Nord-amerikansk PSP, en japansk, og en europeisk. Eneste forskjellen er at det er forskjellig sone på UMD-filmer. Man kan få kjøpt en memory stick på 1 GB til alle versjonene av PSP. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 fordelen med utenlands psp er at det er en eldre firmware=piratspilling. Koser meg med min gratisversjon av Burnout legends for tidene Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Yep. Eneste forskjellen mellom Nord-Amerikanske og Europeiske er firmware versjonen. Det gjør det mulig å spille pirat på de eldre versjonene. Det med harddisk er ikke så sant. Det går jo på hva slags memory stick du kjøper til den. Kjøper du en stor en så får du jo lagret masse. Lenke til kommentar
vvaaga Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 ok . takk for svaret! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå