DJMartin Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er litt forvirret nå, jeg hadde tankt til å kjøpe dette hovedkortet med denne minnebrikken. Men på hjemmesiden til minnet så er det en liste med "motherboard qualificiation". På listen Gigabyte>AMD så finner jeg ikke hovedkortet som jeg hadde tenkt til å kjøpe. Kan jeg ikke bruke dette minnet eller er det bare noe support som forsvinner hvis jeg bruker dette hovedkortet? Takk Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Minnet passer garantert til det hovedkortet du linker til. På listen til OCZ står det ingen nForce4 hovedkort i det hele tatt, men det er nok bare listen som ikke er helt "up to date". Ingen grunn til bekymring/forvirring Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mister ingen support eller noe sånt, bare til å bruke. Så lenge det er rett sort minne (400/3200) så kan man kjøpe det merket man vil. Om man er veldig uheldig og minnet ikke er kompitabelt med HK (skjer sjeldent) så får man på de fleste nettbutikker returnert som "ikke kompitabelt"... Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ok, da blir det ønsket hovedkort og minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå