ATI vs GeForce Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) - Et gammelt MSI K7T Turbo2 - AMD Athlon 1,6ghz - XFX 6600GT 256mb - Et nettverkskort - 200GB harddisk - En CD brenner - 2 katoder/uv lys - En viftestyring som kan kjøre 20watt på hver utgang. Det blir 80watt tilsammen. Får fire vifter idag+ at jeg har er i sidedøren... Blir den å tåle det? Hva skjer visst den "poff" på et eller annet vis? Blir de andre komponenetene skadet/defekt? Endret 16. september 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg tror den stakars Q-tec'en vil slite med det systemet der. Kanskje qtec'en klarer å dra igang systemet men da vil det bli ustabilt. Jeg hadde nok kjøpt nytt PSU med en gang, hadde ikke tatt sjansen på å ødelegge systemet vist qtec'en ryker PSU koster egentlig ikke så mye nå heller. For 1000lappen får du jo den PSU som alle kjøper, MIST! Men det finnes mange andre alternativer. Men hold deg unna qtec Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjører selv en 3,2 på 300w psu med 3 rommer og 2 disker +div. Så det er bare og prøve og se om maskinen din er stabil med denne. Ødelegger noe gjør du ikke uansett. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Værste tilfelle er ustabilitet eller at PSU-en ryker. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Har prøvd nå...Alt fungerer selv om jeg kjører alle viftene på 20watt hver. Eneste er at jeg kjenner mer varmluft fra PSU`n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå