Gå til innhold

Høyttalere til et Audigy Player Platinum kort - Hva skal jeg


Anbefalte innlegg

Jeg er villig til å betale opp til et par tusen kroner. Surround-lyd er viktig for meg da jeg allerede har et Creative soundWorks Digital sett. Jeg har snuset endel på Logitech Z-560, men det er jo et 1.4 sett, altså ikek "skikkelig" surround. God lyd i film, spill og musikk er svært viktig, og ingen av dem kan være flaskehalser.

 

[ Denne Melding var redigert av: adm på 2002-08-14 02:06 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ha god lyd til film så ekke noe "pc-høytaler"-opplegg noe å satse på... da må man uansett ut med rundt 10k+ kroner...

 

For å være helt ærlig så hadde jeg heller brukt 1500 kroner på et hodt headsett. Tro meg, det er verdt det. Akkuratt nå har jeg et som kosta ca 1800 for ca 2 år siden. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpe det... Har også et passelig ok souround-anlegg. Uten subb og senter, men er ganske store fronthøytalere, så det funker fint...

 

-Thomas-

Lenke til kommentar

Alt etter som hva du er interisert i å legge ut det.

 

Men når jeg tenker meg om så har en kompis av meg noe greier liggende...

 

En denon 1601 (eller 1602, husker ikke, er uansett bare en nyere/eldre utgave), pluss noen sattelitt-høytalere. Tror han skulle selge dem for ca 2-3000. Husker ikke om det var en sub med, men du kan sende meg en mail, så skal jeg sjekke det opp...

 

-Thomas-

 

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...