alkymist Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har tatt noen bilder med min nye K750i. Her om dagen var jeg inne i minnet på telefonen og skiftet navn på dem (brukte usb-kabelen), tenkte det var lettere hvis bildene het bil.jpg i stedet for dsc0002.jpg... Men etter navneskiftet er bildene vekke fra mobiltelefonens browser. Klarer ikke å finne dem igjen! Det rare er at de er lagret på minnekortet med de nye navnene, slik at jeg kan se dem hvis jeg kobler opp pc'en, så bildene er ikke slettet, heldigvis. Det som er enda rarere er at HP-print finner dem alle sammen! Men ingen sjangs i havet til å kunne se dem på vanlig måte via telefonens browser. Må jeg skifte navn tilbake til dsc*** for å kunne se dem på telefonen? mvh Øystein Lenke til kommentar
Lrsa Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei du, etter at jeg har koblet tlf opp mot PC, må jeg slå av og på tlf igjen. -da finner den minnekortet. Har du testet det ? Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Prøvde det nå nettopp, men fortsatt ingen bilder. Får finlese bruksanvisningen når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva skjedde med dette? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nesten samme skjedd meg, men jeg endra ikke navn, 2 ganger! Fikk aldri de bildene igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå