Defekt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Å fy faen, før dette hadde jeg jævla lyst på PS3 eller Xbox360, men nå er det Nintendo Revolution jeg har lyst på. Seriøst, de kontrollene der ser dritfete ut og bare tenk på hva som kan gjøres med dem. Er fantastisk mandig av nintendo å tørre å gjøre dette . Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror faktisk dette konseptet kan funke bra jeg! Kan kanskje være litt skeptisk i starten ettersom den skiller seg såpass utifra tidligere kontroller. Kjekt for sånne som meg som alltid veier kontrollen i den veien jeg ønsker å bevege meg Hittil har alle bare sett litt skeptisk på denne maniske bevegelsen av kontrolleren... syntes det er på tide at den får noe for seg Får se om jeg ender opp med å kjøpe en når den kommer ut... Lenke til kommentar
vaod3011 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Liff fakta om revelution: Greit å ha med seg: The Revolution will officailly play DVD's The Revolution will officailly play GCN games and Revolution games The Revolution will officially go online, witch will be free right out of the box The Revolution will officially come out in Spring 2006, witch the PS3 will come out too. There are 4 official new photos of Revelution out on the web. 1st, 2nd, 3rd, 4th Super Smash Bros 3 is officially announced, plus it will have an online feature A Super Mario game is officially announced and going to be made by Mr. Miyamoto A Legend of Zelda game is officially announced and going to be made by Mr. Miyamoto A Metroid Prime game is in development by Rare Another Nintnedo title in development, and will be online. You will officially be able to download classic games from NES,SNES,N64, and GCN on the Revolution A Final Fantasy game is officially annouced Revolution will officially be 4 times more powerfull than Gamecube Final Fantasy title will officially be online New Super Smash Bros 3 online teaser site. Click here to see it Revolution MAY offically be $150-$200! Twice as less as X-Box 360 Kid Icras is offically announced Animal Crossing Revolution is offically annouced Namaco is offically going to support Revolution Bandi is offically going to support Revolution Squre Enix is offically going to support Revolution Go to gamestop.com and offically get Revolution news right when it comes out in your e-mail account Rumour: Dragon Quest will come out for Revolution People are really wanting an online Pokemon game. The Revolution will offically arrive, uhh, at E3 2006 Nintendo will offically annouce Revolution Details by years end Generation Nex design (not real) is offically fake. Rumour: Revolution Controller could look and play like a Universal Remote Namaco is offically going to support Revolution Bandai is offically going to support Revolution Nintendo going to Reveal more info of Revolution at the Penny Arcade Expo 2005 BioWare is thinking about working with Revolution, and is very excited in doing so Europe will offically not get Revolution untill 2007 Donkey Kong 4 is offically coming to Revolution Lenke til kommentar
vaod3011 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 JEg gleder meg virkelig dette. Har siklet etter revelution siden første. KJenner jeg blir lei meg når folk sier ps3 er bæst. Når de ikke en gang har prøvd revelution. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Revolution will officially be 4 times more powerfull than Gamecube Den kan du bare fjerne med en gang... Nintendo trekte tilbake den kommentaren pga. den delen ennå er uklar. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Wow. Det var jammen en lang liste med bullshit og liksom-viktigper-isme. Så, kilder for alt dette "officailly"-skvipet ditt? Ja, og Metroid Prime 3 av Rare, faktisk. Indeed. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor mange ganger kraftigere enn GC/PS2/Xbox skal PS3/Xbox360 være? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette ser ut til å være linken han rappa lista fra: http://www.freewebs.com/bentendo/nintendonews.htm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Wow. Det var jammen en lang liste med bullshit og liksom-viktigper-isme. Så, kilder for alt dette "officailly"-skvipet ditt? Ja, og Metroid Prime 3 av Rare, faktisk. Indeed. Hehe.. en del bullshit der ja. La ikke merke til det før du sa det. La bare merke til den om hvor sterk NR skulle bli Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Europe will offically not get Revolution untill 2007 what? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hehe, det hadde vært typisk! Europa er så sheit treg på dette området, og det er ikke i Revolutions favør at xbox360 skulle få 1,5 års forsprang. Skulle ønske jeg bodde i japan noen ganger.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ingen vet når NR skal lanseres nøyaktig. 2006 helt sikkert, men ingen vet om det er verdenslansering eller ikke. Og Nintendo har sagt at de skal starte å prioritere Europa også. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, det ville jo vært en genistrek å vente et år med europeisk release Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Dette så veldig stilig ut, altså kontroller delen virkelig revolusjonerende! Even though, bilspill og slossespill ala tekken ser jeg litt problemer med ang. den nye kontrolleren.... KANSKJE... selvom .. jeg hørte noe om muligheter for gammeldags type kontroller også =) Dette med sverdfekting i 3d så helt sjukt stilig ut håper det er mulig å gjøre noe sånt=)) Endret 24. november 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg