Gjest Slettet+98172347 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei, Mener tidligere å ha lest et sted om en enhet som man putter i lomma og dersom må går noen meter fra pc'en så blir den låst. Noen som vet hva dette er eller hvem som selger slike ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jepp, du finner det på iwantoneofthose.com. De har mye kult å tilby, bla. en USB-dings som gjør det du snakker om. EDIT: http://www.iwantoneofthose.com/search.do?productCode=CENLOC Det skulle være en direkte link, "and might I add: ". Endret 16. september 2005 av Quayle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mange takk. Akkurat en slik jeg tenkte på. Noen som vet om tilsvarende også selges i Norge ? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 komplett har den, koster 195 kr, funker dårlig synes jeg. Dersom du har den i lommen så hender det at den låser pc'en når jeg plassere føttene under bordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå