Jan-Inge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mange båtselgere driver med villedende reklame. Det var ikke så mye som et spor av amfetamin i speedbåten jeg kjøpte i sommer. (Rune Rudberg) Episoden jeg ble arrestert for var et engangstilfelle. Jeg har aldri tidligere gitt GHB til en 25 år gammel kvinne. I alle fall ikke i Skien. (Rune Rudberg) Du kan ikke få barn i løpet av én måned ved å gjøre ni kvinner gravide. (Rune Rudberg) Kjæresten min slo opp i går, hun trodde ikke vi hadde noen framtid sammen. Heldigvis har jeg fortsatt min kone. (Rune Rudberg) Barn kan være vanskelige å ha med å gjøre. Men det er jo bare rimelig at det å ha sex medfører en form for straff, ellers hadde ikke folk holdt på med annet. (Rune Rudberg) Bigami er å ha en kone for mye. Vanlig ekteskap: Det samme. (Rune Rudberg) Jeg håper at en dag vil kjærlighetens makt vinne over folks forkjærlighet for makt. (Rune Rudberg) Mange bra trær er hogd ned for å bli til middelmådige bøker. (Rune Rudberg) Kjære julenissen. I år har jeg bare et ønske og det er listene dine over uskikkelige piker. Helst med telefonnummerne. deres. (Rune Rudberg 8 år) Når du leser en god bok er det som om forfatteren er i samme rom snakker til deg... det er derfor jeg ikke liker å lese sånne bøker. (Rune Rudberg) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 humor? Ja, jeg ler meg fillete. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Episoden jeg ble arrestert for var et engangstilfelle. Jeg har aldri tidligere gitt GHB til en 25 år gammel kvinne. I alle fall ikke i Skien. (Rune Rudberg) Hehehe Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hahaha, dette var utrolig bra Kjæresten min slo opp i går, hun trodde ikke vi hadde noen framtidsammen. Heldigvis har jeg fortsatt min kone. (Rune Rudberg) Godt sagt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er noe med folk som heter rune. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rune Rudberg er min helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå