Freddish Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har nettopp fått meg enny pc. med grafikkortet geforce 6800. Når jeg puttet det inni og startet opp pcn, La inn driverene og staret maskinen på nytt. Men når jeg er i windows så har jeg blåe prikker på f.eks skrivebordet, mirc og lignende. men når jeg spiller f.eks counter strike, så går allt fint. utenom at jeg har litt lav FPS. Har en 400psu så det skal være nokk med strøm. Jeg har koblet til strømmen på skjermkortet så det skal ikke være ett problem. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hmm. Bruker du de nyeste driverene til korte ditt ? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har du sjekka at det ikke er bosatt seg en smurfefarm på grafikkkortet ditt? Neida; kan du poste et scr-shot av skrivebordet ditt, så jeg får sett hvordan det ser ut (høres merkelig ut) så kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 ja jeg har de nyeste driverene. og ja jeg kan poste screenshot når jeg kommer hjem. er på jobb nå. Men det er veldig rart. pga har ikke noe grafikk feil når jeg spiller. men når jeg er i windows har jeg enten ingen prikker, så kommer det kanskje noen etter noen sekund. Så når jeg åpner ett vindu og flytter litt rundt på det da kommer det flere tusen. Og det er veldig irriterende. Når jeg ikke har installert driverene til kortet. så låser pcen seg vært 10 sec. og skjermen slår seg på en måte av og på. men når jeg har på driverene kommer disse prikkene som er usedvanlig iriterende. Tror også at dem er der uten driverene også. Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Her er bildet av desktoppen min som er full i bøggs. Det er også slike prikker når jeg slår på datamaskinen. før jeg kommer inn i windows liksom. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 minner meg om når mitt skjermkort ikke sto ordentlig i, eller når den forbanna store cpu-vifta dunka borti på skjermkortet bak. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det ser ut som "artifacts", elelr defekter som det heter på norsk. Dette kommer mest sansynlig av at GPU'en er for høyt overklokket eller har en defekt i seg. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du får kjøre en RMA på det, tenker jeg. Etter all sannsynlighet så har du et døende skjermkort. Hadde samme problem selv med et skjermkort og det gikk ikke lenge før det sa takk for seg og døde. RIP Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 RMA hva er det? og jeg har jo nettopp fått dette kortet. det er jo evig faenskap et jeg får en defekt vare. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 sende i retur tror jeg Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 og jeg har ikke overklokket det. så det kan ikke være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå