nilsiver Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har problemer med å få farge på tv'en med et ati kort. har prøvd samtlige instillinger, men får fortsatt bare svart-hvit. Noen som har forslag til hva som må til for å få farge? (ati mobility radeon x300) Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Still inn på: PAL Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Still inn på: PAL (i driveren) Sorry for dobbelpost, firefox fuc** seg Endret 16. september 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har en kompis med samme problem... rent praktisk; hvor er det man foretar den innstillingen? Regner med at man ikke må redigere selve driveren Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har hatt samme problemet selv. du må inn i ControlCenter og gjøre om på noen innstillinger. husker ikke helt hvilke. prøv deg frem. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ohh bah* en stund siden jeg satt på ATi kort nå, rettere sagt siste var i juni (Cat. 5.6) Mener PAL instillingen ligger under "TV-Overlay" eller noe slikt, er bare å lete du finner den nok Lenke til kommentar
nilsiver Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Har prøvd å stille inn på visning siden på samtlige samtilige Pal (n,g osv) på tv tilkoblingen, men alle ble svart hvit. En kompis hadde samme problemet, han sa at han måtte fjerne ei fil elns for å få det til å fungere, men han husker ikkj hvilken. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Her har du to muligheter til: En jumper på selve kortet må flyttes. Fra NTSC til PAL. Eller: Kjøp en overgang S-video til composite eller hva nå den kabelen heter. Allefall det som funka hos meg! Har brukt "noen" timer på tv-out, så vet hvordan de fleste virker nå. Lenke til kommentar
nilsiver Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Dette er et skjermkort i en bærbar pc. vil helst ikke inn å flytte jumpere der... Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Husk å "restarte" tv`n for hver innstilling du prøver, har blitt lurt av samme problem selv.... Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Slet også litt med dette nå, men googlet litt og fant dette: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_pc_tv.asp Veldig god side med forklaring på dette. Til meg var det innstillingene på tv'en som måtte endres til S-video på scarten. Så mulig dere finner løsningen her Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg prøvde alt......men da jeg prøvde den blå kontakten på s-video omvenderen fikk jeg farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå