Nuffern Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har satt inn et Gainward Geforce 4 MX440 64MB DDR i en maskin til en kamerat av meg. Får bare 3235 poeng i 3Dmark2001se. Syntes det var ganske lite! Kortet sitter riktig nok i en P3-800mzh (m/ 128mb sdram), men allikevel.. er ikke dette litt lite? Vil det være noen særlig økning i ytelsen om jeg byttet ut til 128 MB varianten? Takker for alle svar.. /* Forresten: CounterStrike vil ikke starte når jeg velger Direct3D.. noen som har noe erfaring med det? */ Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kan ikke si det er lite med tanke på cpu'en. Anbefalt for 3DMark er jo 1GHz. Sånn sett er det ikke lite. Heller ikke med tanke på at det er et MX kort. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Takker for svaret! Trengte bare en bekreftelse. Har forresten fikset CS-problemet. Noen som har noe erfaring med å overklokke dette kortet? Hilsen "ikke-lett-å-være-helt-blank-på-skjermkort" :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 15:37, Nuffern skrev:Takker for svaret! Trengte bare en bekreftelse. Har forresten fikset CS-problemet. Noen som har noe erfaring med å overklokke dette kortet?Hilsen "ikke-lett-å-være-helt-blank-på-skjermkort" :smile: Tror CPU'en er flaskehalsen, så du vil nok ikke merke stor forskjell ved å overklokke grafikkortet. Men for all del, bare prøv.. Kanskje prøve å klokke CPU'en også, og se hva som skjer? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå