Mauro Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 I dag, eller egentlig i går. (har døgnet) Gikk mopeden endelig som den skal! MH Furia 04 - Svart Hebo Veiv med C4 lagre Hebo Manston Replica Sylinder Dellorto 21mm roundside forgasser Top Performance Coil Top Performance Clutch Barikit Reedventil Metrakit Thrower Effektanlegg 15_52 dreving Den går greit nok Lurer på om purken liker dette Jaja, jeg er ihvertfallt kjempe glad! Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 I dag, eller egentlig i går. (har døgnet) Gikk mopeden endelig som den skal! MH Furia 04 - Svart Hebo Veiv med C4 lagre Hebo Manston Replica Sylinder Dellorto 21mm roundside forgasser Top Performance Coil Top Performance Clutch Barikit Reedventil Metrakit Thrower Effektanlegg 15_52 dreving Den går greit nok Lurer på om purken liker dette Jaja, jeg er ihvertfallt kjempe glad! Veldig bra! Håper du også styler med stil! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ikke for og være frekk, men mopeder har da aldri gått så veldig "Godt" ? Neida, ser bra ut det der. Når jeg og mine kompiser var i mopedfasen, så var det en som hadde en Furia med full TP trim, til ca 10k. Lå bak faenskapet i 130 kmh med bil. :o Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 stilig.. må du bare huske å kjørge godt inn da.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 <---- Aprilia RS 50 med Technigas effektannlegg. Går greit nok for meg. Gratulerer. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har en Aprillia MX50 med Kundu potte, må skru den orginal før jeg selger den. Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jaja, noen av oss har "årntli" sykkellappen...... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har en Aprillia MX50 med Kundu potte, må skru den orginal før jeg selger den. Å gud bevare meg å stygg treigt den går orginalt Har hatt en selv, i 6-7måneder før jeg ble så lei, at jeg solgte den og kjøpte Yamaha TZR.. Med effektpotte går den 90-100, alt etter hvordan man ser det.. Finfin aks og.. Grattis trådstarter Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Og jeg fikk moped for 3 år siden. 2 år siden ville den ikke funke, så jeg skrudde den i deler og fixa den opp litt.. for 1 år siden fikk jeg lappen.. Ennå funker ikke mopeden for ingen gidder å fixe mopeden min Gidder ikke å prøve mer selv.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Har en Aprillia MX50 med Kundu potte, må skru den orginal før jeg selger den. Å gud bevare meg å stygg treigt den går orginalt Har hatt en selv, i 6-7måneder før jeg ble så lei, at jeg solgte den og kjøpte Yamaha TZR.. Med effektpotte går den 90-100, alt etter hvordan man ser det.. Finfin aks og.. Grattis trådstarter gjett en gang hvorfor jeg skal selge... Edit: TZR'en er fin den bortsett ifra en major uglyness, den dumme skjøten mitt på bak sadelen. Ellers så er den fin og en ting til, merket av potte påvirker jo hastigheten. Endret 24. september 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Takker og bukker =) Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg skal ta noen så snart det er fint vær Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 scoteren min går 75 i nedoverbakke, orginalt, haha, slå den du Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 scoteren min går 75 i nedoverbakke, orginalt, haha, slå den du Pass på så du ikkje skjærer den da.. får lett 75 på min og i nedoverbakker.. bare å sette den i fri, eller clutche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå