sir-alex Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nå har Endelig iTunes mobilen, kommet til europa. Den kom i butikkene i London i går Noen som skal importere? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det nekter jeg å tro... Er det virkelig noen som kjøper den, i stedet for SE W800i? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg hadde lett valgt den over W800 (for mye plastikk for meg), men heller ikke Motorola'n er særlig imponerende. Dessuten er jo den svarte versjonen av E398 så mye lekrere (bare så synd UI'et er crap). Og ITAvisen mener nok 'Carphone Warehouse' hehe. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vent heller på Qtek 8300. MP3 + trådløst nett Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som nevnte katta e sekken? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vent til eventuelle brukertester. Ville nok ikke satset på den selv men uansett la folk som har brukt si hva de synes. Håper bare mac fantastaster ikke går helt koko her. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Genialt, musikkmobil med maks 100 sanger. Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er ikke motorola sin feil det, apple som har bestemt det. De vil beskytte mp3 spillerne sine og det er forståelig. Det som ikke er forståelig er at Motorola går med på slike krav. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 "En vanlig Motorola telefon som tilfeldigvis valgte å bruke iTuns som avspillings prog." -sies det fra Motorola. Vil ikke strekke meg så langt at jeg kaller det for en iTunes mobil. Mac har jo ingen inflytelse på selve produktet. Svare til at den mest sansynlig vil selge godt ligger i iTunes stempelt. Men spørsmålet blir om det er fortjent... Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er ikke motorola sin feil det, apple som har bestemt det. De vil beskytte mp3 spillerne sine og det er forståelig. Det som ikke er forståelig er at Motorola går med på slike krav. Hvem sin skyld det er spiller liten rolle for brukeren, så lenge det finnes en sånn tåpelig sperre som hindrer den i det den er laget for, å være en musikkmobil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 "En vanlig Motorola telefon som tilfeldigvis valgte å bruke iTuns som avspillings prog." -sies det fra Motorola. Vil ikke strekke meg så langt at jeg kaller det for en iTunes mobil. Mac har jo ingen inflytelse på selve produktet. Svare til at den mest sansynlig vil selge godt ligger i iTunes stempelt. Men spørsmålet blir om det er fortjent... Tror sannsynligheten er større for at apple ikke vil ha innflytelse på produktet, og minst mulig ha noe med produktet å gjøre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvem støtter Apple når de ødelegger en mobil sånn som her? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel, når folk kjøper E398, som er en bra mobil, så hvorfor ikke ROKR? Jeg skal ha den! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel, når folk kjøper E398, som er en bra mobil, så hvorfor ikke ROKR? Jeg skal ha den! Fordi den kommer et og et halvt år senere, ikke på noen måte er spesiell lenger og har en grense på maks 100 sanger. Det er grunnene. Man skal vel heller ha grunner _for_ å kjøpe en mobil enn omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå