mikaelt Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg holder på å sette opp en server. Jeg kjører RAID-1, og har kun 1 partisjon. Nå vil jeg gjerne ha 2 partisjoner til.. Så jeg får 1 til win/system, 1 til brukermapper og 1 til program og andre data. Prøvde med Partition Magic 7.0, men den ville ikke siden det var win srv 2003. Noen som har tips til program jeg kan bruke? Lenke til kommentar
lre Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Der skal være en funksjon i OS'et som kan partisjonere. Hvis du går innpå server-oppsett eller noe skal du finne det. Kommer ikke på hva det heter i farta Søk på partisjonering i hjelp-funksjonen i OS'et så finner du et eller annet tror jeg. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Eneste jeg fant var i Computer Management, men der fikk jeg ikke partisjonere disken (siden den allerede er i bruk av OS) Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 partion maic skal da gjøre sussen bruker det da på vår server 03 sbs ,, men det finnes ikke som jeg vet om noen eget program i win får dette.. da må du slette partionen først og der etter dele den opp slik du vil ha den Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg gjorde bare det.. Kosta meg en time extra... Pytt, pytt Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 et greitt tips er å kjøre ghost (eller lignende) til en annen disk.. Og så ghoste TILBAKE med nyt størrelse på partisjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå