mikaelt Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har noen spørsmål angående fagprøve som jeg skal ta etter endt lærlinge-tid neste år. - Bestemmer man selv når man vil ta fagprøven? - Får man ta fagprøven før alle eksamener er bestått? Håper på rask tilbakemelding.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er bedriften og opplæringsetaten som bestemmer når du tar eksamen, og du kan ikke ta prøven før du er ferdig med alt, da fagbrevet er noe som skal vise at du kan det du skal kunne, har du strøket kan du ikke alt du skal kunne.. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Takk for svar, men du missforsto spørsmålene. Jeg lurte på om jeg kunne ta fagprøven i det hele tatt, før jeg tok de gjenværende eksamene som jeg strøyk før jeg begynte som lærling. Altså, ikke om jeg får fagbrevet, men om jeg får ta prøven... Endret 16. september 2005 av mikaelt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Takk for svar, men du missforsto spørsmålene.Jeg lurte på om jeg kunne ta fagprøven i det hele tatt, før jeg tok de gjenværende eksamene som jeg strøyk før jeg begynte som lærling. Altså, ikke om jeg får fagbrevet, men om jeg får ta prøven... Tviler på dette. Er akkurat det samme som å ta oppkjøring uten å ha tatt teorien, noe som er umulig. Vil tro at det også er slik med fagbrev. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men da lurer jeg på: Kan jeg da bestemme selv når jeg vil ta fagprøve? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Som Ueland sa, det er opplæringstedet sammen med fylket som bestemmer når fagprøven blir. Den skal være tidligst 3 måneder før du er ferdig med læretiden, og senest 3 måneder etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå