b_rettedal Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hey! Jeg har en PC, IBM NetVista. Den er ganske ny, ferdig PC. Jeg klarer ikke å komme inn i BIOS'n i den! Jeg har prøvd å trykke DELETE. Vet du hvilken knapp jeg skal trykka på for å komme inn i BIOS'en på en ny IBM NetVista PC - ferdig kjøpt. Går det i det hele tatt an? På forhånd takk! [email protected] Lenke til kommentar
aloo Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 hei.. det er mulig du må trykke F2? har du prøvd dette? mvh aloo Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Seff må det gå an. Står det ikke noe på startupen: press " " for setup? Ellers må du nesten prøve deg fram eller kontakt IBM(hvis du har en ferdigkjøpt PC fra IBM er det jo null problem å få support derfra) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Seff må det gå an. Står det ikke noe på startupen: press " " for setup? Ellers må du nesten prøve deg fram eller kontakt IBM(hvis du har en ferdigkjøpt PC fra IBM er det jo null problem å få support derfra) Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei! Jeg har en litt eldre IBM PC, hos meg funker F1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå