Gå til innhold

Monster eller mennesker i FPS/TPS?

Anbefalte innlegg

Har nå egentlig lurt en liten stund på dette og fant ut at det beste svare kom jeg til å få her.

Så jeg spør, ganske enkelt. Hva foretrekker du i et FPS/TPS spill, monster eller mennesker? Og et lite spørsmål. Noen som kan nevne noen spill som ikke har monster, bare mennesker, som motstander, hvor temaet ikke er krig av noe slag? Vet om Max Payne spillene og Soldier of Fortune serien :)

Jeg, personelig, foretrekker FPS/TPS spill med mennesker, slik som Soldier of Fortune og Max Payne. Men jeg har da ingen ting imot spill hvor du har monster motstandere. Er bare at i lengden kan det bli litt kjedelig å fighte mot monster.

Hadde sett frem til et spill som var FPS/TPS, ikke hadde noen form for monster i seg og ikke hadde noe form for krigs tema som f.eks Battlefield serien, Borthers in arms og call of Duty.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker egentlig mennesker, men det er så få (nye) spill som representerer menneskelige motstandere.

Siden flertallet av spill inneholder monstre/andre form for liv så spiller jeg det gjerne.

Hadde også sett litt fram til et FPS spill som var mot mennesker.

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay har jo ingen monstre, men roboter og cyborger (?), det er vel ganske nærme mennesker :p

Lenke til kommentar

Mennesker helt klart :) Hadde oppe nesten det samme spørsmålet jeg for en stund sia. Da ble Hitman serien nevnt ihvertfall. Og DeusX 1-2.

Synes at det er trist at det ikke lages flere gode spill med kun mennesker som motstandere. Er litt kulere å blåse ett menneske 2 meter bakover med et hagleskudd enn å skyte 500 skudd i et monster før det dør.

Max Payne 1-2 er vel de beste spillene i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Har hørte vage rykter at Soldier of Fortune 3 kommer, men tror neppe produksjonen er starta pga Q4.

Men hadde vært meget bra om at de hadde laget et spill hvor du fighter mot mennesker.

Men ser ut som eneste gangen de kan lage spill som innholder fighting bare mot mennesker, så må det være krigs spill av et eller anna slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...