DrErling Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Lurer på hvor jeg skal hente linjesignal til å lage en stereo analog 2xphono utgang på xboxen. Noen som vet? DrE Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Fant det ut selv fra denne lista -> http://www.gamesx.com/avpinouts/xbox.htm Så er det bare å finne en egnet plass å feste phono kontaktene. Jeg bruker de som biltema har. Billige og gode, og så ser de jo skikkelig high end ut siden de er "gull-belagte". Elfa nr 42-263-04 (hvit/venstre) og 42-263-12 (rød/høyre) Lodder senter fra Høyre phono til pinne1 Lodder skjerm fra Høyre phono til pinne2 Lodder senter fra Venstre phono til pinne14 Lodder skjerm fra Venstre phono til pinne15 Dersom du bare vil bruke en minijack-minijack kabel så kan du i stedet for å lodde på phonohylse heller lodde på en minijack kontakt à la: Elfa nr 42-700-47 (de har denne på biltema/clas ohlson) DrE Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 samme phono-kontakt jeg brukte til å montere digital coax-utgang Lenke til kommentar
Agres Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Snedige greier : ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 for de som måtte finne på å prøve dette så ligger det mye info i dette bildet --> http://no12.dyndns.org/cinema/High_Def_AV_Pack.png La f.eks merke til at her er lyden tatt fra pinne2, pinne3, pinne4 og pinne5 i stedet for 1-2-14-15 som en annen kar har funnet ut... Ble litt usikker på hva som måtte stemme av de to, men holder en knapp på 2-3-4og5 siden tegningen ser såpass proff ut. DrE Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ok, litt sent å fortsette denne tråden, men jeg må bare avkrefte/bekrefte pinnekonfigurasjonen. pinne 1: rød/right center pinne 2: rød/right GRD pinne 14: hvit/left center pinne 15: hvit/left GRD Modifikasjonen fungerer forøvrig smertefritt. Ikke noe ekstra sus eller ulyder i forhold til "standard" oppsett. Har routet kablene fra undersiden av hovedkortet der de er loddet fast, til oversiden og dermed phonokontaktene ved å legge kablene mellom RJ45 kontaken og AV-connector kontakten. Har gjort dette på tre xboxer, min egen inkludert, og holder nå på med den andre for kvelden. Eneste lille problemet man kan komme borti er hvis man ikke legger kablene slik at de ikke kommer i klem når man skal skru fast hovedkortet igjen. Med begge øynene åpne så går det heeeeeeeelt fint. Så nå er det bare å smette "HIGH END" phonoledningen rett i forforsterkeren og kjøra på. (vel, det SER hvertfall mere high end ut, hehe) DrE Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Resultatet blir seende omtrent slikt ut. Ikke kom å si at dette ikke er HIGH END DrXbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå