Spirre Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) først vil jeg bare si: mulig dette har vært posta før, mene jeg fant ikke noe da jeg søkte, så jeg tar sjansen på å lage en post DFI Crossfire prisen var kanskje noe stiv, mene for de som er ihugga ati folk med masse penger så er vel det ikke noe stort problem. var ikke noe bilde der heller, men det kommer kanskje etterhvert edit: jada, rolig nå, jeg vet det ikke er på lager enda Endret 15. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 DFi har strengt tatt aldri vært billig heller... Jeg likte at det var 8x S-ATA onboard Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 det har jo SLI-DR også da Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Få dette på lager og test det nå! La oss håpe Ati har noe å komme med i forhold til nForce4 og SLI, så får vi litt konkurranse på hovedkort-fronten. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Få dette på lager og test det nå! La oss håpe Ati har noe å komme med i forhold til nForce4 og SLI, så får vi litt konkurranse på hovedkort-fronten. 100% enig. Håper det kommer noen Crossfire grafikkort også. Hva er vel mening med Crossfire HK hvis det ikke finnes Crossfire grafikkort?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 hehe jo det sies så. ATI har vært veldig trege/uheldige med de nye korta sine, mene jeg ser helst at de venter til de har noe som funker 100% føre de leverer det, fordi et dårligkort vil bare gjøre enda mer skade nå som det har gått så lang tid. når det er sagt så gleder jeg meg til å se hvoirdan korta yter når vi begynner å få ordentlige bencher. ser fram til HW sin test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå