Henrik C Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Helt normalt, er derfor de klarer å få eplet til å lyse. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Er det mulig å laste ned torrents til TIme Capsule uten at Macbooken min er på? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Time Capsule er en ekstern harddisk i et routerkabinett. Så, nei. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 I morgen fredag fyller vår alles kjære Mac hele 30 år. Ingen planer i morgen? Tips: Bestill bløtkake med påskriften "hello." og by inn venner og kjente på bursdagselskap! 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Driter igrunn i at Macen er 30, men fikk lyst på kake... 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 '1984 will not be like "1984" - but 2014 will.' George Orwell bommet vel bare med ca. 30 år ... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Noen som har hørt noe angående en mulig Apple Store i Norge? Blir vell da trolig i Oslo regner jeg med. Har hørt mang et rykte rundt teama det siste året, men nå begynner det å dukke opp fra litt mer troverdige kilder at Apple har begynt å hyre inn en del folk i Norge i stillinger de normalt ikke har hatt behovet for tidligere som retter seg spesifikt inn mot Retail. Endret 2. februar 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Apple skal ha "shop in shop" i Elkjøp type butikker, og ansetter for disse. Her er et eksempel på en slik annonse: Link Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som har hørt noe angående en mulig Apple Store i Norge? Blir vell da trolig i Oslo regner jeg med. Har hørt mang et rykte rundt teama det siste året, men nå begynner det å dukke opp fra litt mer troverdige kilder at Apple har begynt å hyre inn en del folk i Norge i stillinger de normalt ikke har hatt behovet for tidligere som retter seg spesifikt inn mot Retail. Den skulle opprinnelig åpne høsten 2012 om jeg ikke husker feil, men det ble utsatt på ubestemt tid av årsaker jeg ikke har innsikt i. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Apple skal ha "shop in shop" i Elkjøp type butikker, og ansetter for disse. Her er et eksempel på en slik annonse: Link Geir Er ganske så sikker på at det ikke er snakk om shop-in-shops, her er vell uansett folk ansatt under Elkjøp og ikke Apple Norge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nei, det står eksplisitt i annonsen at de vil være ansatt i Apple. Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Stemmer at disse folka er direkte ansatt i Apple ja. De konkurrerer på en måte direkte med de andre ansatte i Elkjøp-butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Noen som veit hvordan jeg får åpnet .docx i pages 5.1 ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Noen som veit hvordan jeg får åpnet .docx i pages 5.1 ? Hvis Pages ikke forstår docx-formatet, så må du finne et konverteringsprogram. LibreOffice kan håndtere docx-formatet, og det kan sikkert lagre på et format som Pages forstår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 men greier Pages å kjøre .doc f.eks? Har akkurat gått over til å bruke pages til alt, men har jo haugevis med eldre dokumenter jeg fra tid til annen kommer til å åpne. Finnes det ikke noe addon elns? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nå har jeg ikke Pages installert for tiden, men ifølge Apple så støtter den både .doc og .docx. Kilde Ifølge en annen side skal du velge Export fra filmenyen og så Word. Geir Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hos meg så er det bare å åpne det direkte i Pages, eventuelt dra en docx fil over pagesiconet på docken. Du må vell ha en temmelig oppdater versjon av Pages, men det er jo gratis i dag så det burde vell ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hadde vært fett med en kapabel macc + 4K-skjerm... jeg skjønner ikke hvorfor disse selskapene skal være så onde og friste oss hele tiden. Passende at det mest fristende tilbudet er et eple... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Brukte en hvit MacBook (late 2007) mens jeg gikk på høgskolen. Har hackintosh nå som jeg har bygget selv, men ikke bruker daglig. Har bestemt meg for å vente på oppgradert Mac mini (Haswell), men så drøyer jo Apple med å oppgradere Mac mini denne gang. Håper ikke den forsvinner, men at de bare hopper over en oppgraderingsrunde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå