Wackee Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Blir iPad Mini Retina på meg. Noen som aner når den kommer til Norge? Trodde den kom på fredag sammen med iPad Air, men det gjør det visst ikke. Det er ingen som veit når dei kjem, anna enn "Later in November". Trur nok eg går for iPad Mini Retina sjølv, men må ned på Eplehuset å testa ut iPad Air på fredag! Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Må si padden og telefonen føles langt mer snappy etter at jeg skrudde på "Reduser bevegelse". Litt leit at det kun er Av/På, for jeg liker bakgrunnsbildeeffekten veldig godt, spesielt på iPad. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Du kjem også til å merke det godt på batterilevetida. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Natt og dag forsjell på MacBook Pro 15" Retina Late-2013 og Mid-2012 når det kommer til varme og støynivå. Ting som Skype videosamtaler og YouTube som normalt ville fått viftene til å høres ut som en liten støvsuger og varmeutviklingen få maskinen til å fungere som en liten varmeovn har gått over til å være helt musestile uten støy fra viftene (kjører de i det hele tatt?) og null varme å spore overhode. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Faen, kom med ny skjerm - NÅ. Få ut fingeren, Tim. Jeg er sugen på noe nytt og flashy. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Såee, jeg er lei 3D-dock allerede. Noen som aner om noen jobber for en fix så jeg kan få tilbake 2D-docken min? Terminal-tweaken fra ML og tidligere fungerer ikke lenger... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Såee, jeg er lei 3D-dock allerede. Noen som aner om noen jobber for en fix så jeg kan få tilbake 2D-docken min? Terminal-tweaken fra ML og tidligere fungerer ikke lenger... FORMAT C: 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Faen, kom med ny skjerm - NÅ. Få ut fingeren, Tim. Jeg er sugen på noe nytt og flashy. Siden søpledunkproen får 4K støtte så kunne vi vel tenke oss en 4K skjerm etterhvert... Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvis det kommer en Apple Cinema/Thunderbolt 4K-skjerm er det fare for at selv jeg ryker på en altså. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Siden søpledunkproen får 4K støtte så kunne vi vel tenke oss en 4K skjerm etterhvert... Geir OMG... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Siden søpledunkproen får 4K støtte så kunne vi vel tenke oss en 4K skjerm etterhvert... Geir Tre stykk, faktisk. Høres ut som en dyr affære dog... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvordan setter man inn en automatisk ordteller hos Word? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Velg Sett inn -> Felt... I dialogene velger du "Dokumentinformasjon" i venstre liste og NumWords i høyre. Desverre oppdateres den ikke live når du redigerer teksten. Velg feltet i teksten og trykk fn-F9 for å oppdatere. Vet ikke om det finnes en annen løsning. Edit: Om du ikke skal ha det inn i dokumentet så er det en ordteller i statusbaren nederst i vinduet.. Geir Endret 3. november 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Velg Sett inn -> Felt... I dialogene velger du "Dokumentinformasjon" i venstre liste og NumWords i høyre. Desverre oppdateres den ikke live når du redigerer teksten. Velg feltet i teksten og trykk fn-F9 for å oppdatere. Vet ikke om det finnes en annen løsning. Edit: Om du ikke skal ha det inn i dokumentet så er det en ordteller i statusbaren nederst i vinduet.. Geir Det kommer bare nummeret for antall ord der jeg skriver, som jeg kan endre på. Er det slik det skal være? Edit: jeg kunne like godt bruke ordtelleren nede i statusbaren for deretter å skrive den inn i dokumentet? Endret 3. november 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Svigermor sliter med å sende fellesmelding på iPhone 4. Den vil ikke sende til 33 stk, men 32. Den bare går ut av meldingsappen og sms blir ikke sendt. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kanskje det er en begrensing i appen, at den maksimalt kan sende til 32 mottakere. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har eksportert/kopiert bildearkivet fra gammel-mac´en over på en ekstern harddisk, og nå lurer jeg på hvordan jeg får kopiert arkivet over på den nye mac´en. Er det bare drag-and-drop, eller blir da arkivet på ekstern HD det nye bilde-arkivet? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Løst: Bare å finne "master bildene" i bildearkivet å før over. Lenke til kommentar
HMKongen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Noen som vet om det er mulig å få slått av mavericks nye strømsparingsfunksjon på enkelte programmer? Bruker flere programmer som er avhengig av lange simuleringer og det er helt håpløst at programmet går i dvale vis jeg sjekker nettaviser eller noe annet i mellomtiden. Var lenge redd for at denne funksjonen kom til å fungere like dårlig som på iOS og det viste seg å stemme. Fjerner jo hele poenget med multitasking. Virkelig idiotisk og provoserende. Endret 6. november 2013 av HMKongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå