Lami Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hahhah ops, mente hvordan* Prøver å installere HitLeap View Application http://hitleap.com/traffic-exchange Ser at jeg kan bruke VirtualBox. Men når jeg setter opp en maskin får jeg opp: no bootable medium found system halted Sååå jaa.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skal du kjøre en .msi-fil så må du kjøre en form for Windows-emulering, tenker jeg. WineBottler fks: http://winebottler.kronenberg.org/ Har ikke testet det skikkelig selv, men litt googling gir deg svar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jess takk! Fant det også. Men ja, uff. Når jeg prøver å installere i 'Bottle' og det, så står det bare: Creating Hitleap.app - copying Wine binaries… og sånn står den. Samme problem som han Cameron Cooper har i kommentarfeltet i youtube videoen her: Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er det mulig å streame tv.nrk.no (airplay) via en mac fra midten av 2009 til TV´n via en ATV? Eller er airplayen på iPad den beste løsningen? Regner med dette løser seg med "flere skjermer" oppgraderingen i Mavericks, men kjører nå Lion og finner ingen løsning på det. Finner heller ikke noe airplay ikon på mac´n når jeg ser på nrk nett-tv. Ligger litt bakpå på broen s02, og skal kjøre en økt nå tenkte jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det finnes vel ingen mulighet for airplay fra mac før 2011? Airparrot er et alternativ, men det er ikke like stabilt og fint som Apples originale løsning. Har du ikke Airplay fra mac i dag vil du heller ikke få det med Mavericks så vidt jeg har forstått. Det letteste er nok om du bruker iPaden som du nevner. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Selvfølgelig klarte Posten først å hevde at de har forsøkt å levere min MB Air men at jeg ikke var hjemme, for så å feilsende den. Bra jobba. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er det mulig å streame tv.nrk.no (airplay) via en mac fra midten av 2009 til TV´n via en ATV? Eller er airplayen på iPad den beste løsningen? Regner med dette løser seg med "flere skjermer" oppgraderingen i Mavericks, men kjører nå Lion og finner ingen løsning på det. Finner heller ikke noe airplay ikon på mac´n når jeg ser på nrk nett-tv. Ligger litt bakpå på broen s02, og skal kjøre en økt nå tenkte jeg. Fra NRK sin nett-TV i browser mener jeg det ikke går og kjøre AirPlay på mid-2009 MacBook Pro. Klarer det ikke selv på min heller, kun fra iTunes klarer jeg dette. Bruker selv iPad/iPhone til NRK appen ganske ofte og ser nettTV derfra og den bruker forbausende lite strøm på dette syns jeg Jeg kjører GM Mavericks nå, og flere skjermer hjelper ikke på dette problemet. Kun på nyere MacBook's vil jeg tro, men jeg er ikke noen ekspert, kun en vanlig bruker Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Grunnen til at mac før 2011 ikke klarer å kjøre airplay ligger i cpu. Airplay er takket være intel quick sync video. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Heads up for de som sitter på 2012 modeller av MBA http://arstechnica.com/apple/2013/10/apple-issues-ssd-firmware-fix-for-toshiba-drives-in-2012-macbook-airs/ Endret 18. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som vet nøyaktig når Mavericks kommer? Står noen steder at de antar slutten av oktober... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Kommer vell garantert med konferansen på tirsdag, 22. oktober. Endret 20. oktober 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kjenner eg gleder meg til i kveld. Har lengta etter iPad Mini lenge no, men har bestemt meg til å vente til den kjem med retina skjerm og bedre HW. Men "dessverre" kjem den nok uten TouchID og A7. Eg tviler på at Apple vil specce den like bra som iPad 5 i frykt for at dei skal dekke samme segmentet. Kva trur de? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Mulig den kan få Touch ID, men blir neppe noe mer enn Apple A6X for å holde prisen nede og for å differensiere de to produktene. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen som vet hvordan man kan få sett pressekonferansen? Har ikke Apple TV. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 http://www.apple.com/apple-events/october-2013/ Live Streaming video requires Safari 4 or later on OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ah, så man trenger ikke Apple TV for å se pressekonferansen. Takker! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Eg trudde A7 var nødvendlig for TouchID... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ifølge pressekonferansen skulle MacBook Pro Retina 15 få priskutt på 199$, men på den norske nettbutikken er prisen samme som før, 16990kr? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Spennende oppdateringer! Blir fort å selge min nåværende retina 15" for å kjøpe den nye...! Kan jo ikke leve uten PCIe-flash og 802.11ac! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg ryker nok på en ny MBP Retina 13 gitt. :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå